خبرهای داغ:
امیرحسین سلیمانی

کاهش ۲درصدی شهرستان شاهین شهر در حوزه سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: این شهرستان در حوزه جرائم خشن کاهش ۱۰۰درصدی، در بخش سرقت ۲درصد کاهش و افزایش ۹۸ درصدی کشفیات قاچاق کالا نسبت به سال گذشته داشته است.
کد خبر: ۹۲۸۵۷۸۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سرهنگ علی صادقی در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های کاری پلیس در پیشگیری از وقوع جرائم اقدام در کشفیات است، که از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه مواد مخدر ۲۶ درصد افزایش کشف و ۵ درصد دستگیری معتادین متجاهر نسبت به سال قبل داشتیم.

وی با اعلام شعار هفته نیروی انتظامی امسال «باهم برای امنیت و سلامت» افزود:برنامه‌های تدوین شده برای برگزاری هفته نیروی انتظامی که از ۲۷ مهر تا ۲ آبان است به دلیل شیوع کرونا، شرایط قرمز و هشدار در شهرستان با محدودیت اجرا خواهد شد.

سرهنگ صادقی با اشاره به تعویض پلاک ۶ هزار وسیله نقلیه در شهرستان شاهین‌شهر و میمه، خاطرنشان‌کرد: در روز‌های گذشته مطابق تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه خدمات به شهروندان در مورد تعویض پلاک متوقف شده است.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی با بهره‌برداری از طرح ناظر بدون درگیری و تنش در جامعه با خودرو‌های هنجارشکن و متخلف از طریق ثبت پلاک مقابله می‌کند.

صادقی گفت: گشت مشترک سلامت با همکاری شبکه بهداشت و درمان، بسیج و اصناف در راستای ارائه خدمات و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و قطع زنجیره انتقال کرونا راه اندازی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطر نشان کرد: امروزه در حوزه سایبری و فضای مجازی متاسفانه بعضی از آسیب‌های و مسایل اجتماعی را داریم که علیرغم آموزش‌ها و تذکرات لازمه، بازهم شهروندان عزیز رعایت نمی‌کنند که سوء استفاده‌ها و کلاهبرداری‌های اینترنی از خود شهروندانی که اطلاعات شخصی خود را در فضای مجازی و سایت‌ها که محل امنی برا‌ی نگهداری آن‌ها نیست به کار گذاشته اند، که با آگاه سازی از این موارد می‌توانند از حوادث ناخوشایند جلوگیری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار