فرمانده سپاه محمودآباد:‌

ما مکلف به برآورده کردن دغدغه شهدا هستیم

فرمانده سپاه محمودآباد گفت که ما مکلف به برآورده کردن دغدغه شهدا هستیم .
کد خبر: ۹۲۸۵۹۱۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،اجتماع عزاداران حریم امامت و ولایت به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع)در شهر سرخ‌رود محمودآباد با سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد، امام جمعه سرخ رود و مسئولین شهر و مردم شهیدپرور در مصلی این شهر برگزار شد.

ما مکلف به برآورده کردن دغدغه شهدا هستیم

اسماعیل ابراهیم‌نژاد ضمن تسلیت و تعزیت سالروز شهادت مام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع)  با بیان اینکه تلاش ما باید در راه رسیدن به آنچه شهدا دغدغه داشتند، باشد، گفت: جوانان و نوجوانان امروز باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.

فرمانده سپاه محمودآباد افزود: شهدای مدافع حرم عطر و بویی عاشورایی را در دیار علویان پراکنده‌اند که امروز اینگونه جوانان و نوجوانان ما ایثار و رشادت آنان را نظاره‌گر باشند.

ابراهیم نژاد در پایا یادآور شد:‌ برگزاری اینچنین مراسمات در شهر و روستا می‌تواند باعث ترویج فرهنگ شهادت و نهضت عاشورایی برای نوجوانان امروز شود.

ما مکلف به برآورده کردن دغدغه شهدا هستیم

در ادامه نیز حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به یکی از شاخصه‌های بارز شهدا  گفت:‌شهدای مدافع حرم زمان شناس بودند چراکه زمان حضور خود را دانستند و در این عرصه پا نهادند.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: شهدای خان طومان می‌دانستند کی زمان برگشت‌شان است، همان‌طور که شهید حاج قاسم  گفتند بروید که  حضرت آقا تنها است.

امام جمعه سرخ‌رود در پایا تاکید کرد: ما وظیفه داریم در قبال این رشادت‌ها و شهامت‌ها زندگی خود را شهدایی کنیم، آنان از ما انتظار دارند تا آن چارچوب زندگی خود را بر پایه اطاعت از رهبری، از دشمن نترسیدن و عقلانیت سیاسی داشتن بگذاریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها