خبرهای داغ:
فرمانده سپاه لردگان در گفتگو با بسیج:

هدف اصلی تهاجم فرهنگیِ دشمنان انقلاب "جوانان" هستند

فرمانده سپاه ناحیه لردگان، گفت:بسیجیان باید در تمامی عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی حضور موثر و جریان سازی داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۸۷۶۲۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عباس رحیمی، در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون نقش بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، غرب به رهبری آمریکا تلاش کرد با توسل بر راهبرد‌ها و فنون مختلف و شگرد‌های متنوع، هم از گسترش دامنه‌ی نفوذ انقلاب در بین ملل دیگر جلوگیری کند و هم زمینه را برای سلب هویت اسلامی و انقلابی قشر‌های مختلف به یژه قشر جوان جامعه مهیا سازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان، افزود: هدف اصلی تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی جوانان هستند. در واقع آن‌ها می‌خواهند نسل جوان ایرانی که آینده این سرزمین را تشکیل می‌دهد به انحراف بکشند و این ظرفیت عظیم را ناامید کنند، در حالی که جوانان ایرانی الگوهایی، چون شهید بهنام محمدی، حسین فهمیده و ظفر خالدی و... را دارند و همانند آن عزیزان از نظام و ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان گفت: از ابتدای انقلاب تا به امروز بسیج نقش مهمی را در مقابله با تهاجم فرهنگی داشته است و با تلاش نیرو‌های مومن بسیجی نقشه‌های شوم دشمنان در زمینه فرهنگی تا حدود زیادی شکست خورده است.

رحیمی در ادامه تصریح کرد: امروزه نقش و جایگاه بسیج بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است و بسیجیان باید در تمامی عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی حضور موثر و جریان سازی داشته باشند تا آمادگی لازم برای مقابله با هر گونه تهاجم فرهنگی دشمنان را داشته باشند.

وی تاکید کرد: ذات بسیج با فعالیت‌های فرهنگی عجین شده است و حضور فرهنگی بسیج در جامعه کاملا قابل مشاهده است، بنابراین به جرات باید گفت بسیج مشت محکمی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است. به خصوص در استان چهارمحال و بختیاری و به ویژه در شهرستان شهید پرور لردگان نیرو‌های بسیجی نخبه و مومنی وجود دارند که هرگز اجازه خودنمایی و نفوذ فرهنگ بیگانه را نداده و نخواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار