خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

توهین به مقدسات بیانگر اسلام گریزی دولت های غربی است/وحدت مسلمانان، شاه کلید پایداری اسلام

حجت الاسلام معبودی گفت: اسلام و پیامبر اسلام، جهان را با منطق و معارف اسلامی فتح کرده و هر روز به تعداد مسلمان و شیفتگان اسلام و پیامبر افزوده می شود و نوعی اسلام گریزی در دنیای غرب ایجاد کرده است.
کد خبر: ۹۲۸۸۴۱۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

حجت الاسلام علی معبودی، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به استمرار توهین به مقدسات شیعیان و ساحت مقدس پیامبر مهربانی از سوی جامعه غرب و در رأس آنها فرانسه با توجه به هفته وحدت در روزهای آتی بیان کرد: قطعا این توهین ها جهت دار بوده و اولین هدفی که کشورهای غربی دنبال می کنند پوشاندن چهره پرفروغ اسلام و پیامبر اعظم(ص) است.

وی گفت: هدف بعدی از این توهین ها اذیت و آزار مسلمانان ساکن در کشورهای غربی و پایمال کردن حقوق آنهاست.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: بی شک یکی دیگر از اهداف آنها ایجاد بی تفاوتی نسبت به مقدسات در بین مسلمان و ایجاد تشتت و اختلاف مسلمانان است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: اینها به اهداف خود نخواهند رسید و به نظر می رسد که مهمترین دلیل امروز، گسترش اسلام در جامعه غربی است. آنچنان که امروز شاهد هستیم اسلام و پیامبر اسلام، خانه به خانه، جهان را با منطق و معارف اسلامی فتح کرده و هر روز به تعداد مسلمان و شیفتگان اسلام و پیامبر افزوده می شود و نوعی اسلام گریزی در دنیای غرب ایجاد کرده است.

وی افزود: دولتمردان غرب برای پیشگیری از گسترش منطق اسلام و معارف دینی و معارف پیامبر(ص) اقدام به توهین به پیامبر مهربانی و مقدسات مسلمانان می کنند که قطعا به ضرر خود آنها خواهد بود. چرا که موجب ایجاد موج بیداری در جهان می شود و مردم برای شناخت اسلام، قطعا اقدام خواهند کرد.

حجت الاسلام معبودی در ادامه با اشاره به وظیفه مسلمانان اعم از شیعه و سنی تصریح کرد: امروز و در شرایط کنونی وظیفه مسلمان حفظ وحدت و همدلی در مقابل اختلاف افکنی های دنیای استکبار است. باید اختلافات را کنار بگذارند و بر مشترکات تاکید کنند و نامگذاری هفته وحدت نیز به این دلیل است که نقاط اشتراک را در نظر بگیریم و در مقابل دشمنان صف واحد تشکیل دهیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به سکوت جامعه بشری و سازمان مدعی حقوق بشر در مقابل این اقدام موهون اضافه کرد: این توهین چهره زشت و کریه حقوق بشر غرب را نمایان می کند. کسانیکه ادعای مهد حقوق بشر و آزادی دارند، چطور صحبت در مورد هولو کاست را که یک امر واقعی است، محکوم به اعدام می کنند اما در مقابل توهین به اعتقادات بیش از یک میلیارد مسلمان سکوت می کنند و این در واقع چهره زشت مدعیان حقوق بشر را نمایان می سازد.

حجت الاسلام معبودی گفت: در کنار این ثابت می شود که این دولت ها و فرهنگ لیبرال دموکراسی با عقل و منطق مخالف هستند و به نوعی با این امر می جنگند که این امر بیانگر این واقعیت است که دنیای غرب برخلاف ظاهر آراسته، هنوز در دوره بربریت و قرون وسطایی سیر می کند.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها