ادعای حقوق بشر در کشور فرانسه با توهین به مقدسات مسلمانان به نام آزادی بیان زیر سوال رفت

مدیر ستاد فهما استان البرز با محکوم ساختن توهین رئیس جمهور کشور فرانسه به مقدسات مسلمانان گفت: ادعای حقوق بشر در کشور فرانسه با توهین به مقدسات مسلمانان به نام ‌آزادی بیان زیر سوال رفت.
کد خبر: ۹۲۸۸۶۸۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام کاظم شکری در خصوص توهین به مقدسات مسلمانان از طرف رئیس جمهور فرانسه گفت: فرانسوی ها نمی دانند شیشه عطری که بشکند، رایحه اش در همه جا می پیچد. 

مدیر ستاد فهما استان البرز با اشاره به پیچیده شدن عطر و بوی رحمانیت و مهربانی حضرت رسول اکرم(ص) در سراسر عالم افزود: توهین به مقدسات مسلمانان آن هم از طرف رئیس جمهور کشوری که ادعای پیشرفت و توسعه دارد به نام آزادی بیان نشان از حقارت و کوچکی است.

وی با محکوم کردن جسارت اهانت آمیز ماکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس حضرت پیامبر اکرم(ص) بیان کرد: حمایت دوباره رئیس جمهور فرانسه از کاریکاتورهای موهون بر علیه مقدسات مسلمانان به بهانه حمایت از آزادی بیان موجی از تنفر و انزجار آزادگان جهان را برانگیخته است و چهره حقیقی استکبار را نشان داد.

حجت الاسلام شکری عنوان کرد: اسلام هراسی و اسلام ستیزی یکی از اهداف اصلی صهیونیسم جنایتکار است که با تکیه بر آن همواره اهداف شوم خود را پیاده می کند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در پایان متذکر شد: مدعیان حقوق بشر باید بدانند که نمی توانند به نام آزادی بیان به شئونات و باورهای دینی مسلمانان توهین کنند چرا که به دنبال این رفتار شاهد ظهور بیداری اسلامی و وحدت بیش از پیش مسلمانان خواهند بود.

حجت الاسلام شکری خاطرنشان کرد: توهین رئیس جمهور فرانسه ادعای حقوق بشر آنان را زیر سوال برد و زمینه وحدت بیش از پیش مسلمانان در هفته وحدت مصادف با سالروز میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها