خبرهای داغ:
استاندار قزوین

تولید باید مهمترین محور حرکت باشد

جمالی پور گفت: اگر بخواهیم با تهدیدات مقابله کنیم و همراه با مردم ایران به عزت دست یابیم باید تولید مهمترین محور حرکت ما باشد.
کد خبر: ۹۲۸۸۷۸۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در آئین افتتاح پروژه گازرسانی به ۹۰ واحد تولیدی پارک صنعتی لیا که با حضور مسوولان استانی برگزار شد بیان کرد: حمایت از تولید به امنیت ملی گره خورده و حمایت از تولید از سوی مسوولان باید یک اصل اعتقادی باشد و همه ظرفیت ها باید بسیج شوند تا هیچ تولید کننده ای با چالش مواجه نشود.

وی گفت: اگر بخواهیم با تهدیدات مقابله کنیم و همراه با مردم ایران به عزت دست یابیم باید تولید مهمترین محور حرکت ما باشد چرا که تولید قدرت ایجاد کرده و مردم را با یکدیگر پیوسته و همبسته کرده و قطعا در این صورت هیچ کس جرات تهدید کشور را نخواهد داشت.

استاندار قزوین گفت: برای ایجاد قدرت باید همه موانع برطرف شود و هم افزایی و عدم اختلافات موجب تولید عزت و قدرت می شود. ما چاره ای جز در کنار هم قرار گرفتن نداریم و امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و هم افزایی داریم.

 

وی با اشاره به نقش مدیران استان در رونق تولید عنوان کرد: مدیران استان همه باید در خدمت تولید باشند و کم کاری از هیچ مدیری را نمی پذیریم.

جمالی پور گفت: امروز مسأله اول کشور تولید است و علیرغم اینکه انقلاب ما فرهنگی است و محوریت هم گرایی و وحدت موجب توسعه و رونق تولید می شود.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها