خبرهای داغ:
‍ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین

توهین به مقدسات مسلمانان، نشانه عجز سردمداران استکبار است

حبیبی گفت: اقدام توهین آمیز و موهون رئیس جمهور فرانسه و هتک حرمت به ساحت نورانی پیامبر اخلاق و رحمت حضرت محمد(ص) نشانه زبونی و عجز سردمداران کشورهای استکباری است.
کد خبر: ۹۲۸۹۲۴۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه ستاد عملیات روانی استان قزوین به ریاست منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور اعضای ستاد در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

پس از ارائه گزارش عملکرد مسئولان کارگروه های مختلف، حبیبی به موارد ذیل اشاره و تاکید کرد: اقدام توهین آمیز و موهون رئیس جمهور فرانسه و هتک حرمت به ساحت نورانی پیامبر اخلاق و رحمت حضرت محمد(ص) را محکوم می کنیم و قطعا این حرکت نابخردانه نشانه زبونی و عجز سردمداران کشورهای استکباری است.

وی گفت: دین اسلام، دین مقبول و مورد احترامی در بین مردم کشورهای مختلف جهان است و اینگونه حرکات تحریک آمیز در جوامع غربی ناشی از نفوذ دین اسلام در اعماق این جوامع است.

حبیبی اظهار کرد: در پاره ای از موارد باید مراقب باشیم تا گل به خودی نزنیم و با هتک حرمت افراد و مسئولان نظام موجبات دلسردی مردم را فراهم نسازیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: مسئولان مختلف برای رفع موانع و مشکلات جامعه در حدّ توان خود به مردم وعده و وعید دهند.

وی افزود: امید بخشی و نشاط افزایی از وظایف دلسوزان کشور و نظام و اصحاب رسانه است و در حوزه اطلاع رسانی نباید مجال سوء استفاده را به رسانه های مغرض و معاند دهیم تا فضای جامعه را غبارآلود کنند.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها