مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بهاباد:

اقدام وقیحانه رییس جمهور فرانسه دراهانت به ساحت قدسی پیامبر اسلام (ص) را محکوم نمود

حجت الاسلام عامری ضمن محکوم نمودن اقدام وقیحانه رئیس جمهور فرانسه در اهانت به ساحت قدسی پیامبر اسلام (ص) از مسلمانان جهان خواست با حفظ وحدت این جنایت را محکوم کنند و اهانت کنندگان را مورد تحریم قراردهند.
کد خبر: ۹۲۸۹۶۹۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام هادی عامری درگفتگوئی بابیان اینکه اهانت به ساحت مقدس پیامبراعظم (ص)و قرآن کریم موجب تأسف و تأثر عمیق هر انسان آزاده و موحدی است افزود: این روز‌ها شاهد بدترین نوع کینه توزی دشمنان نسبت به جامعه اسلامی و پیامبراکرم و قرآن کریم می‌باشیم.
وی تصریح کرد: آنچه قطعی و روشن است آن است که قرآن کریم کتاب سعادت بشریت است و هرانسانی که آن را بخواند مسیر عزت و رستگاری و ظلم ستیزی را می‌یابد وآشنای با سیره نبوی کرامت انسانی وحقیقت را می‌آموزد.
حجت الاسلام عامری تاکید کرد:باید ثابت کنیم که پیامبر از روح و جان و عزیزترین عزیزانمان برایمان عزیزتر است و بر دولت‌های اسلامی لازم است با استفاده از ابزار‌های سیاسی و اقتصادی با فشار بر دولت فرانسه جلوی تکرار این گونه جسارت‌ها را بگیرند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بهاباداقدام بی شرمانه رئیس جمهور فرانسه در اهانت به ساحت قدسی پیامبر اسلام (ص) واکنش نشان داد و آن را دشمنی آشکار با اسلام دانست و بیان داشت: اهانت وقیحانه رئیس جمهور فرانسه هدفی جز لاپوشانی ناکارآمدی‌های مکاتب غربی ندارد.
عامری با تاکید بر اینکه جای تاسف دارد که رئیس جمهور یک کشور گستاخانه نسبت به اعتقادات دینی بیش از یک میلیارد مسلمان برای چندمین بار اهانت کند اظهارداشت: این مواضع رئیس‌جمهور فرانسه لطمه بزرگی برای مردم این کشور است، زیرا آن‌ها رئیس جمهوری را انتخاب کردند که برای آن‌ها لعن و نفرین و نفرت از سوی مسلمانان در تاریخ برای کشور فرانسه به ثبت برساند.
حجت الاسلام عامری اضافه کرد: امت اسلامی در اقصی نقاط کره پهناور زمین، گستاخی و هتاکی مکرون، رئیس جمهور فرانسه را قطعاً و به شدت محکوم خواهند کرد.
ارسال نظرات