با صدور بیانیه‌ای مطرح شد؛

راه مقابله با اهانت دولت فرانسه؛تحریم کالا‌های فرانسوی

مجمع همفکری بسیج دانش آموزی استان مازندران با صدور بیانیه ای مواضع رئیس جمهور بی خرد فرانسه علیه اسلام و هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد (ص) را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۲۸۹۷۲۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مجمع همفکری بسیج دانش آموزی استان مازندران با صدور بیانیه ای مواضع رئیس جمهور بی خرد فرانسه علیه اسلام و هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد (ص) را محکوم کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذینَ یؤْذُونَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِی الدُّنْیا وَ الْآخِرَةِ وَ أَعَدَّ لَهُمْ عَذاباً مُهیناً

البته کسانی که خدا و رسولش را می‌آزارند خداوند آنان را در دنیا و آخرت لعنت کرده و برایشان عذابی خفت‌آور آماده نموده است.

در جوامع انسانی احترام به عقیده یکدیگر جزو یکی از اصول همزیستی مسالمت امیز است که متاسفانه در طول تاریخ بار‌ها این هنجار مثبت شکسته شده و برخی از حد خود گذشته اند. اقدام مکرر حرکت ضد انسانی و ضد اخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ٌص) توسط مجله شارلی ابدو در منتشر کردن کاریکاتوری سخیف که در شان پیامبر رحمت نمی‌باشد و هم چنین حمایت رییس جمهور نابخرد فرانسه ٰکشوری که به اصطلاح ازادی بیان در ان مروج است نقض حقوق در زمینه افکار جهانیان است.

ضدیت با اسلام و اسلام‌هراسی در جوامع غربی بسیار افزایش یافته است. تحلیل محتوایی رسانه‌ها و اظهارات برخی از مقامات غربی نشان‌گر آن است که آن‌ها تلاش دارند با برجسته کردن اقدامات بر خی گروه‌های افراطی، مذهب اسلام را به عنوان یک تهدید علیه غرب مطرح سازند و با کمک رسانه‌های گروهی تلاش می‌شود با طرح اسلام به عنوان یک تهدید، شکل‌دهی هویت غربی را به ضرر مسلمانان رقم بزنند؛ و به گفته‌ی، رهبر انقلاب اسلامی که خطاب به جوانان فرانسه در پی اقدام توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه درباره پیامبر اعظم (ص) فرمود: ه اند:
جوانان فرانسه!
ا
ز رئیس جمهور خود بپرسید: چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟ آیا معنی آزادی بیان این است؟ دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟ آیا این کار احمقانه، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده است؟

سناریوی اسلام ستیزی که با حمایت رئیس‌جمهور بی‌خرد و ماجراجوی فرانسه وارد مرحله جدیدی شده است، بیانگر تناقض بزرگ در غرب به ویژه پرچمدار به اصطلاح آزادی بیان در اروپا است که برای سرپوش گذاردن به ناکامی‌های خود در عرصه جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غربی به دین مبین اسلام و آموزه‌های پیامبر اعظم (ص) صورت می‌پذیرد.

بی گمان چنین رفتار‌هایی که به بهانه آزادی بیان انجام می‌شود خود بزرگ‌ترین ظلم به آزادی بیان است. کدام فطرت سلیمی می‌پذیرد که با مستمسک آزادی بیان از توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان عالم دفاع شود. البته حقیقت امر آن است که دل رئیس‌جمهور فرانسه به حال آزادی بیان نسوخته است بلکه این جسارت و گستاخی‌ها بخشی از یک نقشه بزرگ‌تر در جهت کند کردن روند پرشتاب اسلام‌گرایی مردم فرانسه است که این دولت را شدیدا به وحشت انداخته و او را واداشته به سوی خوی دوران سیاه استعمارگرایی بازگرداند و چنین جنایتی را رقم بزند.

مسلمانان آگاه و بیدار جهان همگی برای محکومیت این اقدام زشت و فجیع فرانسه دست به دست هم داده اند و جوامع با تحریم کالا‌های فرانسوی و عدم همکاری با دولت فرانسه اعتراض خود را به گوش غرب گرایان رسانده اند.
 
ما نیز به عنوان دانش آموزان مسلمان این اقدام را محکوم کرده و با توجه به سخن رهبر انقلاب که فرمودند: ملت‌های مسلمان هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند از مجموعه‌های دولتی و قضایی برای اقدامات بین المللی انتظار ویژه داریم تا با برخورد جدی و قاطعانه ملت‌ها و امت‌های اسلامی جرات تکرار این اتفاق در مخیله‌ی هیچ شیطانی مجدد نقش نبندد.

والسلام علیکم و الرحمه الله
مجمع همفکری علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی استان مازندران
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها