فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید یزدی اداره کل فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان:

بسیجیان باید مسلح به سلاح ایمان و اعتقاد باشند

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید یزدی اداره کل فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان گفت: محور حرکت‌های بسیج، ولایت و ولایتمداری است، و تفکر بسیجی است که آرمان‌های انقلاب را به سمت رشد و تعالی سوق می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۸۹۷۳۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، اولین جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید یزدی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان  با حضور اعضای جدید در زاهدان برگزار شد.

در این جلسه که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و در فضای معنوی نمازخانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج  شهید یزدی اداره کل فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان ضمن تاکید براینکه محور حرکت‌های بسیج، ولایت و ولایتمداری است، گفت: اهمیت بسیج در شرایط امروز کمت از اهمیت بسیج در دوران دفاع مقدس نیست، بسیج مایه خیر و برکت است و تفکر بسیجی است که آرمان‌های انقلاب را به سمت رشد و تعالی سوق می‌دهد.

جامعی افزود: کارمندان بسیجی باید به عنوان بازوان پرتوان آن اداره در خدمت مردم باشند و با ترویج روحیه بسیجی و فرهنگ جهادی رضایتمندی مردم از خدمات نظام را فراهم نمایند.

وی ادامه داد: بسیجیان باید مسلح به سلاح ایمان و اعتقاد باشند تا بتوانند با دشمن مقابله کنند و در ادارات و دستگاه‌ها نیز بتوانند کارآمدی خود را نشان دهند.

گفتنی است اعضای جلسه پس از پایان جلسه به یادروز‌های ورود رزمندگان به عرصه‌های عملیاتی جبهه، با استمداد از قرآن کریم وارد عرصه خدمت صادقانه و بی منت به مردم شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار