در بیانیه بسیج طلاب خواهران مطرح شد؛

وحشت غربی‌ها از گسترش اسلام در جهان

 حوزه حضرت فاطمه (س) بسیج طلاب خواهران اقدام احمقانه رئیس جمهور فرانسه در حمایت از هتاکی به پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۲۸۹۷۳۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حوزه حضرت فاطمه (س) بسیج طلاب خواهران اقدام احمقانه رئیس جمهور فرانسه در حمایت از هتاکی به پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ الَّذینَ کَفَرُوا سَواءٌ عَلَیْهِمْ أَ أَنْذَرْتَهُمْ أَمْ لَمْ تُنْذِرْهُمْ لا یُؤْمِنُونَ» (بقره،۶)

جسارت به ساحت مقدس پیامبر (صلی الله علیه و آله)، توهین به برترین مقدسات مسلمانان و اهانت به احساسات قریب به دو میلیارد مسلمان است. جسارت‎های اخیر به حضرت ایشان در غرب و بالأخص در کشور فرانسه که در قالب تصاویر شنیع و انزجار برانگیز؛ تحت عنوان «کاریکاتور»، چهره بسته است و حمایت بی‌پرده رئیس جمهور هتاک فرانسه از این بی‌اخلاقی‌ها و تأکید بر تداوم حمایت از آن، با شعار دفاع از «آزادی بیان»، موجب آزردگی احساسات مسلمانان جهان از جمله میلیون‌ها مسلمان فرانسوی تبار و ساکن در این کشور و نارضایتی و شگفتی همه انسان‌های آزاده و خردمند شده است.

اما باید دانست این رفتار قبیحانه‌ کشور‌های غربی و از جمله دولت فرانسه نه تنها چیزی از ارزش‌های اسلام را کم نخواهد کرد بلکه آیین مقدس اسلام را نیز بیش از پیش مطرح نموده و اذهان را بیدار و معطوف به آن خواهد نمود.

حمایت بی شرمانه سردمداران کشور فرانسه به بهانه آزادی بیان به خاطر آن است که این کشور‌ها بیش از هر زمان دیگری از نبود معنویت، عدالت، اخلاق، صداقت و محبت رنج می‌برد و خود را محتاج آشنایی با پیامبر رحمت و عدالت می‌داند. این اقدامات بی شرمانه دول غربی نشان از هراسی است که سران آن از تسلط اسلام بر جان‌ها و اذهان ملتشان که تحت ستم کشور‌های غربی هستند دارد.

اما دولت‌های غربی بدانند ملت‌های مسلمان جهان بیدار و هوشیارند و دست در دست هم تا آخرین قطره خون خود از مقدسات و ارزش‌های دینی خود حمایت کرده و از این وحدت و همدلی که به واسطه‌ پیامبر رحمت و عطوفت و مهربانی دارند دست برنخواهند داشت.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا
حوزه حضرت فاطمه (س) بسیج طلاب خواهران

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها