خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب الامر(ع) استان قزوین

جانبداری از حقوق بشر از سوی غرب و غرب گرایان شعاری بیش نیست

حجت الاسلام عطایی گفت: طرفداری از حقوق بشر و آزادی بیان از جانب غرب و غرب گرایان شعاری بیش نیست.
کد خبر: ۹۲۸۹۷۹۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

حجت الاسلام کاووس عطایی مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب الامر(ع) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) بیان کرد: طاغوت و استکبار از زمان های دور تلاش می کنند با هر وسیله و حیله نور خدا را خاموش کنند. در حالی که نور خدا ماندگار است و خاموش شدنی نیست.

وی گفت: هتک حرمت به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) و پشتیبانی از این عمل زشت توسط رئیس جمهور فرانسه، عملی محکوم بوده و طرفداری از حقوق بشر و آزادی بیان از طرف غرب و غرب گرایان شعاری بیش نیست.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب الامر(ع) استان قزوین اظهار کرد: چگونه است که صحبت و مطالعه در مورد هولوکاست ممنوع بوده اما جسارت و دشنام به باورهای بیش از یک میلیارد مسلمان مطابق به آزادی بیان است.

حجت الاسلام عطایی عنوان کرد: بنابراین اهل فکر و تعقل را دعوت می کنیم تا با مطالعه و تحقیق در مورد دین مقدس اسلام و عملکرد اسلامگرایان ناب محمدی، حقیقت آزادی و آزادگی را تجربه نمایند.

وی در پایان گفت: رزمندگان همیشه سر فراز تیپ 82 صاحب الامر (عج) استان قزوین، هتک حرمت به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) و پشتیبانی از این عمل زشت توسط رئیس جمهور فرانسه را محکوم نموده و از این عمل غیر اخلاقی و غیرمعقول سردمداران استکبار اعلام انزجار می نمایند.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها