خبرهای داغ:
رسول مظاهری

تشکیل یک هزار قرارگاه حافظان سلامت محله در سطح استان اصفهان

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: قرارگاه حافظان سلامت محله، در یک هزار محله استان اصفهان با حضور همه ارکان مسجد تشکیل می شود.
کد خبر: ۹۲۹۰۱۴۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

سرهنگ علی مقواساز صبح امروز در حاشیه رزمایش حافظان سلامت اظهار کرد: قرارگاه حافظان سلامت محله، در یک هزار محله استان اصفهان با حضور همه ارکان مسجد و با محوریت ائمه جماعت، بسیج، ارشاد، کاسب امین، هیئت امنا، هیئات مذهبی، نماینده اساتید، دانشجویان و اقشار تخصصی بسیج که در محله حضور دارند، تشکیل می شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: این افراد با گردهمایی در مساجد برای جلوگیری و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقداماتی در حوزه سلامت، اقتصادی و اجتماعی انجام می دهند.

وی افزود: مأموریت ارکان مسجد با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب، استفاده  از ظرفیت مساجد و بسیج با محوریت علوم پزشکی است و همه امکانات محله برای این فعالیت ها پای کار می آید.

سرهنگ مقوا ساز با توضیح اینکه با کمک معتمدان و نیروهای جهادی محله ها با محوریت مسجد موضوعات کرونا پیگیری می شود، بیان کرد: کمک هایی به افرادی که از کرونا و یا قبل از کرونا آسیب های اقتصادی دیدند در قسمت اقتصادی انجام می شود که بسته های معیشتی، تسهیلات و جهازیه بخشی از این کمک ها است.

وی با بیان اینکه فعالیت هایی در حوزه معنوی و تشکیل تیم های سلامت انجام می شود، اضافه کرد: این اقدامات برای تشکیل جبهه ای با محوریت مسجد در مقابل تبعات ویروس کرونا انجام می شود؛ اگر فعالیت های این ارکان که با محوریت بسیج، علوم پزشکی و امام جماعت به خوبی انجام شود شاهد کاهش روند شیوع کرونا در چند هفته آینده خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار