جریان تحریف به دنبال بزک کردن چهره آمریکاست

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه وی استکباری آمریکا، جمهوری‌خواه و دموکرات نمی‌شناسد، گفت: جریان تحریف به دنبال بزک کردن چهره آمریکا در ایران است.
کد خبر: ۹۲۹۰۱۵۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس دستگاه قضا امروز (دوشنبه) در نشست شورای عالی قوه قضاییه اظهار داشت: دادستان تهران ضمن رسیدگی به تخلفات صادرکنندگان، به این هم رسیدگی کند که چطور افراد فاقد صلاحیت و کارتن‌خواب مورد تایید دستگاه‌های دولتی قرار گرفته‌اند؟

حجت الاسلام رئیسی در بخش دیگر سخنان خود گفت: گره زدن وضعیت بازار و اقتصاد کشور به اینکه در آن سوی عالم چه کسی رئیس جمهور می‌شود، غلط است. جریان تحریف به دنبال آدرس غلط دادن است و دانشکده‌های آمریکایی و غربی این آدرس غلط‌ها را تدریس می‌کنند.

وی تصریح کرد: جریان تحریف به دنبال بزک کردن چهره آمریکا در ایران است. خوی استکباری آمریکا، جمهوری‌خواه و دموکرات نمی‌شناسد و پیام مبارزات مردم ایران درمقابل دشمنی‌های امریکا در ادوار مختلف، بی اعتمادی به آمریکاست.

رئیس قوه قضاییه افزود: به هیچ عنوان نباید اجازه داد که امنیت جامعه دچار مخاطره شود. برخی با شرارت دنبال ایجاد ناامنی هستند و دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی در سراسر کشور طبق قانون موظفند که اجازه ندهند شرارت شکل بگیرد و تحرکات اشرار را زیر نظر بگیرند، هم اقدام پیشگیرانه کنند هم به‌موقع برخورد کنند.

ارسال نظرات