فرمانده سپاه عجبشیر:

بهترین راه عبور از مشکلات تبعیت از ولایت است

فرمانده سپاه عجبشیر گفت: با اتحاد مردم و مسئولان می توانیم در مقابل سختی ها و مشکلاتی صبر کرده و در این جنگ اقتصادی دشمنان به امید خدا و تبعیت از ولایت این نقشه شوم دشمن را نقشه بر آب کنیم.
کد خبر: ۹۲۹۰۳۶۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر شاه محمدپور در یادواره مجازی شهدای بسیج دانش آموزی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضربه محکمی بر آمریکا وارد شد همچنین سفارت زمان شاه را که محل جاسوسی کرده بودند به دست توانای دانش آموزان انقلابی تسخیر شد که اگر این اتفاق نمی‌افتاد معلوم نبود چه اتفاق انقلاب اسلامی را تهدید می کرد.

وی گفت: تسخیر لانه جاسوسی به مراتب مهم تر از انقلاب ایران بود و برای همین آمریکا بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با توطئه ها و اقدامات مختلفی به ایران فشار وارد می کرد و انواع جنایت هایی در سطح دنیا و در خود کشور ایران به بار آورد.

شاه محمدپور به گوشه ای از جنایت های آمریکا در ایران اشاره و بیان کرد: اگر یک کتاب فهرست برای جنایت های آمریکا در ایران نوشته شود کم هست از جمله آنها کودتای ۲۸ مرداد، توطئه برگرداندن شاه، کودتای نوژه و طبس که هدفشان بمباران مراکز مهم در ایران و بیت رهبری بود و همچنین ساقط کردن هواپیمای مسافربری در آسمان ایران که نزدیک به ۳۰۰ نفر از آنها مظلومانه شهید شدند از اقدامات خصمانه آمریکا است.

وی اضافه کرد: از دیگر جنایت‌ها و توطئه های دشمنان نظام انقلاب تحریک صدام علیه ایران بود که هشت سال جنگ را بر مردم ایران تحمیل کرد و چندین هزار نفر شهید دادیم و تحریم های ظالمانه که بر اقتصاد و معیشت مردم تاثیر گذاشت تحریم دارویی و غذایی بود که در هیچ جای دنیا همچین تحریمی انجام نمی دهند و این نشان از خباثت باطنی این کشور مستکبر و غیر انسان دوستانه است که سال ها رنج و سختی بر ملت عزیز ایران تحمیل کرد.

بهترین راه عبور از مشکلات تبعیت از ولایت است

فرمانده سپاه عجبشیر قدرت آمریکا را پوشالی خواند و افزود: قدرت نرم آمریکا رو به افول است و دیگر نمی تواند کشورها را علیه ایران همراهی کنند هچنین از نظر تسهیلاتی و اقتصادی خود آمریکا در هم ریخته است و با بزک کردن و تبلیغات و ظاهر سازی به مردم خودشان القا می کنند که هنوز قدرت در دستان آن هاست.

وی در پایان گفت: آمریکا هیچ غلطی و فکر اشتباهی برای این سرزمین نمی‌تواند بکند در بحث جاسوسی که با هواپیما برای مراکز حساس نظامی ما انجام داده بود و یا نفوذ به آب های ایران و شهادت حاج قاسم سلیمانی و در همه جا دچار شکست و ضربه و سیلی محکمی از طرف ایران خورده است و سایر قدرت های منطقه از این قضیه حساب می برند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار