خبرهای داغ:

بهره مندی ۱۲۲ مددجو از خدمات ویزیت در منزل بهزیستی شاهرود

معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: از بین ۵۵۱۷ نفر از توانخواهان تحت حمایت بهزیستی شاهرود ۱۲۲ نفر از خدمات ویزیت در منزل بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۹۲۹۰۶۵۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
بهره مندی ۱۲۲ مددجو از خدمات ویزیت در منزل بهزیستی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسعود جهانسیر اظهار کرد: ۱۲۲ نفر از سالمندان، بیماران اعصاب و روان و افراد دارای ناتوانی ذهنی این شهرستان خدمات ویزیت در منزل دریافت می‌کنند.
معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود افزود: تیم‌های ویزیت در منزل در قالب سه مرکز روزانه خدمات پزشکی، توانپزشکی، پرستاری، مددکاری، روانشناسی و مشاوره روانپزشکی را ارائه داده که در قبال آن از سازمان بهزیستی یارانه دریافت می‌نمایند و هدف از آن حفظ و ارتقاء سلامت روانی و جسمانی بیمار و سایر اعضاء خانواده است که اعضاء خانواده با مشارکت و همراهی بطور غیر مستقیم در این طرح از مهارت‌های لازم در برقراری ارتباط با یکدیگر بهره مند می‌شوند.
وی ادامه داد: مراکز ارائه دهنده خدمات در منزل شهرستان شاهرود بصورت ماهانه در منزل ۳۰ توانخواه ذهنی، ۵۰ بیمار اعصاب و روان و ۴۲ سالمند حضور یافته و پس از ویزیت، این مددجویان عزیزاز خدمات بهداشتی و دارویی نیز بهره مند می‌شوند.
معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود جهانسیر خاطرنشان کرد: بهزیستی شاهرود به ۵۵۱۷ توانخواه خدمت دهی می‌کند که از این تعداد ۱۴۱۴ دارای مشکلات ذهنی و ۶۵۳ نفر توانخواه اعصاب و روان می‌باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار