رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گیلان در گفتگو با بسیج:

توزیع 6430 بسته کمک معیشتی از ابتدای شیوع کرونا توسط بسیج دانش‌آموزی در گیلان

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گیلان گفت: 6430 بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته 3 میلیون ریال از ابتدای شیوع کرونا تاکنون توسط این سازمان تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۲۹۰۹۹۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

سرهنگ پاسدار علی رفاهتی در گفتگو با خبرنگار بسیج در رشت با تاکید بر لزوم تحقق اهداف اسناد بالادستی در حوزه آموزش و پرورش اظهار داشت: منظور از سندهای بالادستی، ابلاغیه‌های مقام معظم رهبری، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین سیاست‌های عملی گام دوم انقلاب است که ما با استفاده از این سندها اهدافی را در آموزش و پرورش دنبال می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گیلان با اشاره به اینکه بسیج دانش‌آموزی به دنبال اهداف روشنی برای دانش‌آموزان است، بیان کرد: مهم‌ترین هدف الگوسازی دانش‌آموزان از سبک زندگی شهدا، توانمندسازی، هویت بخشی، کارسازی برای آینده انقلاب که اصل اهداف بسیج دانش‌آموزی در این مسیر است.

وی ضمن تشریح طرح‌های سازمان بسیج دانش آموزی افزود: طرح یاوران ولایت که باعث ایجاد حس مسئولیت پذیری در دانش‌آموزان می‌شود، طرح شهید بهنام محمدی که پیوند مدرسه و خانواده به مسجد است و همچنین کنگره فکری آینده‌سازان از جمله طرح‌های اجرایی این سازمان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گیلان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی تا اطلاع ثانوی به دلیل شیوع کرونا تعطیل است گفت: برگزاری اردوی علمی فرمانده‌ دل‌ها برای مدارس ابتدایی و راهنمایی جهت بازدید از کارخانجات و مراکز علمی در دستورکار سازمان بسیج دانش آموزی قرار دارد.

رفاهتی با اشاره به اینکه اگر کیفیت در تدریس درس آمادگی دفاعی در مدارس بالا رود، ۲ماه آموزشی در پادگان آموزشی برای پسران حذف میگردد، افزود: هزینه‌ای که در پادگان آموزشی می‌شود باید کنسل شود و در مدارس در تدریس در آمادگی دفاعی برای دانش آموزان هزینه شود و اگر این اتفاق رخ دهد، دیگر نیازمند به پادگان آموزشی نخواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گیلان با بیان اینکه در بخش اقدامات کرونایی بسیج دانش‌آموزی نقش بسزایی را ایفا کرده است، گفت: تشکیل گروه‌های همیار سلامت ، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک توسط دانش‌آموزان در هنرستان‌ها به کمک معلمان، توزیع 6430 بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته 3 میلیون ریال ،جمع‌آوری 150 میلیون تومان وجه نقد در رزمایش مواسات و اجرای پویش همکلاسی مهربان باهدف جمع‌آوری لوازم التحریر برای دانش آموزان کم‌بضاعت از جمله این اقدامات است. 

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات