در پیامی به مناسبت نهمین سالروز شهادت شهدای صالحین گیلان:

نور اسلام و انقلاب خاموش شدنی نیست

فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در پاه قدس گیلان با صدور پیامی به مناسبت نهمین سالروز شهادت شهدای صالحین گیلان تاکید کردند که نور اسلام و انقلاب با تلاش‌های دشمنان خاموش نشده و نخواهد شد.
کد خبر: ۹۲۹۱۵۲۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان و حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی، مسئول دفتر نماینذگی ولی‌فقیه در این نهاد با صدور پیامی نهمین سالروز شهادت شهدای صالحین گیلان را گرامی داشتند؛ در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پوشیدن خلعت شهادت آرزوی مومنانی است که صادقانه و جان برکف، زندگی خود را وقف دفاع از آرمان‌ها و حدود و ثغور اسلام، انقلاب و کشور نموده اند.

وصال الی الله برای آنانی که دل در گرو دنیا ندارند و هدف آن‌ها جز کسب رضایت معبود نیست شیرین است اما فراق آن‌ها برای جاماندگان قافله عشق، شور و شهادت سنگین و اندوه‌بار است.

شهدای صالحین استان گیلان چه سعادتمند بودند که برات شهادت خود را از حضرات معصومین گرفتند و پس از زیارت معشوق به وصل یار رسیدند.

دشمنان انقلاب و اسلام که توانایی مقابله رو در رو با رهروان را سیدالشهدا(ع) را نداشته و ندارند، با شهادت ناجوانمردانه رزمندگان، کودکان و بانوان با استفاده از ابزار ترور سعی در قدرت‌نمایی داشته اما امروز بیشتر از هر زمانی می‌دانند که نور اسلام و انقلاب خاموش شدنی نیست.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صالحین گیلان از خداوند متعال برای ایشان طلب هم‌نشینی با اولیاء الهی و اهل‌بیت عصمت و طهارت را داریم.

به گزارش بسیج، سه شنبه 17 آبان ماه 1390 در مسیر برگشت کاروان زیارتی از استان گیلان از سامراء، انفجاری توسط عوامل تروریستی در کنار جاده رخ داد که بر اثر آن 3 نفر از زائران گیلانی به فیض شهادت رسیدند و 7 نفر مجروح شدند.

دانش آموز بسیجی، شهید سیدمحمدعلی فلاح عباسی، طلبه شهیده زهرا دقیقی خداشهری و سردار شهید هدایت درویشوند، فرمانده اسبق سپاه ناحیه رودبار از شهدای صالحین بسیج کشور در این حادثه تروریستی بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات