خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج مالک اشتر نطنز:

قرارگاه حافظان سلامت در ۷ محله نطنز دایر می شود

سروان پاسدار رفیعی گفت: در شهر نطنز و طرق رود ۷ محله شهرک شهید منتظری، بازار و پشت بازار، فاطمیه و رهن، مسکن مهر، گنبدباز، سرابان، امیریه و مسجدجامع شهر طرق رود، قرارگاه حافظان سلامت دایر می شود
کد خبر: ۹۲۹۱۷۹۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز،فرمانده حوزه بسیج مالک اشتر نطنز در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) در خصوص تشکیل قرارگاه حافظان سلامت اظهار داشت: این قرار گاه با هدف حداکثری امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی محله ها جهت مبارزه با بیماری کرونا، مصون سازی محلات از طریق ارشاد امر به معروف و نهی از منکر در تجمعات، کمک به سالمندان و سالخوردگان و بیماران کرونایی،تهیه بسته های معیشتی با همکاری خیرین و کمک به آسیب دیدگان از کرونا در سطح محله، توزیع و تولید اقلام بهداشتی ضروری در محله، اطلاع رسانی و آموزش چهره به چهره به صورت گسترده در سطح محلات جهت اقناع سازی افکار عمومی مردم محله تشکیل می شود.

وی افزود: در شهر نطنز و طرق رود ۷ محله شهرک شهید منتظری، بازار و پشت بازار، فاطمیه و رهن، مسکن مهر، گنبدباز، سرابان، امیریه و مسجدجامع شهر طرق رود  قرارگاه حافظان سلامت دایر می شود.

فرمانده حوزه بسیج مالک اشتر تصریح کرد: در هر یک از این قرارگاه ها امام جماعت به عنوان فرمانده هر محله معرفی می شود و مدیریت آن را با هماهنگی امام جمعه نطنز برعهده دارند.

وی افزود: تهیه اقلام درمانی همانند دستگاه اکسیژن، خرید تبلت یا گوشی برای دانش آموزان محروم، اختصاص وآن قرض الحسنه به قشر آسیب دیده، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده و ارسال پیامک های هشدار برای ساکنین محلات از برنامه های اصلی این قرارگاه است.

رفیعی یادآور شد: فرمانده پایگاه بسیج هر محله نیز وظایفی همچون فراخوان نیروها و ثبت نام آنها در لشکریان محمد(ص) حافظان سلامت، ارشاد به رعایت دستورالعملها ، فعال نمودن گروه های جهادی محله و انجام ضدعفونی با نظر تخصصی بهداشت محله را برعهده دارد.

وی اضافه کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری این قرارگاه در راستای آموزش همگانی، راه های شیوع و شیوه های پیشگیری به صورت محله محور با استفاده از ظرفیتهای کانون مساجد، صندوق قرض الحسنه، هیات های مذهبی، هیات امنای مساجد، مراکز خیریه و نیکوکاری با هماهنگی وزارت بهداشت فعالت خود را آغاز و به حول و قوه الهی به نتایج مثبتی خواهد رساند.

وی در پایان گفت: از خیرین و معتمدین و شهروندان نطنزی که میتوانند در این زمینه ها فعالیت و یا کمکهای مومنانه داشته باشند، با توجه به اهدافی که به آن اشاره شد خواستاریم در این امر خطیر دست همنوعان خود را گرفته و پشتوانه محکمی نیز برای ما باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار