مسئول بسیج دانش اموزی استان کرمان:

۶۷۸گروه دانش آموزی در استان فعالیت جهادی دارند

سرهنگ سعادت خاطر نشان کرد: ۳۹ گروه جهادی جغرافیا محور را در سامانه اطلس بسیج سازندگی ثبت کردیم و ۳۳۹ گروه جهادی محله محور هم در این سامانه ثبت شدند، اما متأسفانه ۳۰۰ گروه جهادی هنوز به دلایل فنی ثبت نشدند.
کد خبر: ۹۲۹۲۳۹۲
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛سرهنگ مجید سعادت چهارشنبه (۲۱ آبان) در همایش کمیته‌های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان با حضور فرمانده سپاه ثارالله و مدیرکل آموزش و پرورش استان در گزارش کوتاهی از وضعیت بسیج دانش آموزی در سال ۹۹، گفت:678گروه دانش آموزی در استان فعالیت جهادی دارند در ۶ ماهه نخست سال جاری و در دوره قبل در نظام ارزشیابی سپاه، رتبه سوم کشوری به بسیج دانش آموزی استان در ۳ دوره متوالی اختصاص یافت.
 



مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان ادامه داد: بسیج دانش آموزی در بحث نیروی انسانی ۴۱۵ هزار نفر جمعیت جامعه هدف دارد که از این تعداد ۲۰۴ هزار و ۹۹۳ نفر عضو عادی و ۳۰ هزار و ۳۸۵ نفر عضو فعال است و اعضای فعال بسیج دانش آموزی فقط برای یکسال در اختیار بسیج دانش آموزی هستند و سال بعد با اتمام تحصیل به پایگاه‌های مقاومت بسیج دانشجویی، محلات و سایر اقشار منتقل می‌شوند.


سرهنگ سعادت با اشاره به طرح «بهنام محمدی» بیان کرد: علیرغم تعطیلی مدارس و کمبود اعتبارات و مسائل دیگر، ۱۵۶ مدرسه در این طرح فعال است و در بحث اشراف فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین جزء رده‌هایی بودیم که حائز رتبه شدند و در این خصوص هم توانستیم کسب مقام داشته باشیم.


وی در خصوص طرح «یاوران ولایت» هم گفت: برند طلایی یاوران ولایت کشور را توانستیم در استان کرمان جذب کنیم و الحمدلله امسال علیرغم اینکه بحث بیماری منحوس کرونا بود، اما به نحو بسیار مطلوب و قابل قبولی توانستیم بحث آموزش یاوران ولایت را در فرماندهان والای پیشگام انجام دهیم و هم به صورت حضوری، هم غیرحضوری و هم به صورت آنلاین برنامه‌ها طبق زمانبندی و فصل بندی انجام شد و در حال حاضر نواحی مقاومت بحث آموزش اعضای شورای والای پیشگام به صورت آفلاین در مناطق آموزش و پرورش را انجام می‌دهند.


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در بحث گروه‌های جهادی خاطر نشان کرد: ۳۹ گروه جهادی جغرافیا محور را در سامانه اطلس بسیج سازندگی ثبت کردیم و ۳۳۹ گروه جهادی محله محور هم در این سامانه ثبت شدند، اما متأسفانه ۳۰۰ گروه جهادی هنوز به دلایل فنی ثبت نشدند.


وی به ساماندهی مربیان آمادگی دفاعی در سال جاری هم اشاره و بیان کرد:، اما با توجه به پیگیری‌ها و هم دغدغه‌های معاونت متوسطه و معاونت پژوهش؛ آن طور که باید براساس دستور العمل اتفاق نیفتاد، اما در حال حاضر تمامی کلاس‌های درس آمادگی دفاعی مربی دارند و در حال ارائه درس هستند.
678گروه دانش آموزی در استان فعالیت جهادی دارند
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع:شبستان
ارسال نظرات
آخرین اخبار