محدودیت تردد به تفرجگاه‌ها و آرامستان‌های ایلام آغاز شد

رییس پلیس راه ایلام گفت: طرح انسداد و اجرای مقررات منع تردد به تفرجگاه‌ها و محدودیت تردد به آرامستان‌ها بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان از امروز چهارشنبه ۲۸ آبان‌ماه اعمال می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۳۹۴۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سرهنگ رضا همتی‌زاده  اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده کرونا و وضعیت بحرانی استان در افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌ها، محدودیت‌ها به شکل سخت‌گیرانه توسط نیروهای انتظامی و پلیس راه و با همکاری راهداری، شهرداری و سایر نهادهای ذیربط از امروز تا روز شنبه هفته آینده اجرایی خواهد شد.

وی افزود: هرگونه تردد غیرضروری مشمول تخطی از مقررات و محدودیت‌های طرح اعلامی بوده و توسط پلیس راه با اعمال قانون ۵۱۰ هزار تومانی مواجه خواهد شد.

رییس پلیس راه ایلام یادآور شد: برای مراسم‌ها و آیین‌های مربوط به تشییع و کفن و دفن فوت‌شدگان با هماهنگی شهرداری و دهیاری‌ها به تعداد محدود اجازه تردد به آرامستان‌ها داده می‌شود.

همتی‌زاده تاکید کرد: اعمال مقررات، محدودیت‌ها و مصوبات ستاد مقابله با کرونا به جهت حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از گسترش بیماری در جامعه است و از همه هم‌استانی‌ها تقاضا داریم با پایبندی به مقررات تعیین شده همکاری لازم را با نیروهای انتظامی و پلیس راه داشته باشند.

 از مجموع ۱۱ شهرستان استان ایلام ۲ شهرستان در وضعیت قرمز کرونا، هشت شهرستان نارنجی و تنها یک شهرستان زرد است.

بر اساس آخرین اطلاعات، شهرستان های ایلام و چرداول در وضعیت قرمز، سیروان، ایوان، مهران، دهلران، آبدانان، بدره و دره شهر در وضعیت نارنجی و هلیلان و ملکشاهی در وضعیت زرد قرار دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار