فرمانده سپاه محمودآباد مطرح کرد

هفته بسیج با محوریت خدمت ‌رسانی به مردم

فرمانده سپاه محمودآباد با اشاره به اینکه محوریت هفته بسیج امسال بر اساس خدمت‌رسانی به مردم است، خاطرنشان کرد: سنگر امروز کمک به مردم است .
کد خبر: ۹۲۹۴۰۹۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
هفته بسیج با محوریت خدمت‌رسانی به مردم
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، اسماعیل ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه محمودآباد  در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج از اجرای 200 برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: گشت رضویون، ویزیت رایگان، اردوی جهادی، نهضت روشنگری، برگزاری مسابقات مجازی مانند دلنوشته و نقاشی با رویکرد بسیج، تقدیر از کادر درمانی، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، آبرو محله، فضاسازی تبلیغی و اطلاع رسانی نسبت به این ایام و معرفی بسیجی شاخص شهرستان از جمله این برنامه ها است.
 
فرمانده سپاه محمودآباد،با اشاره به وضعیت کرونایی و عدم برگزاری اجتماع بسیجیان در 5 آذرماه، افزود:افتتاح پروژه محرومیت‌زدایی مسکن  و شروع عملیات اجرایی یادمان ۳ شهید در روستای گل محله از دیگر برنامه ها می باشد.
 
ابراهیم نژاد در ادامه با بیان این مطلب که محوریت هفته بسیج امسال بر اساس خدمت‌رسانی به مردم است، خاطرنشان کرد: بسیج همیشه پای حفظ نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و سنگر امروز کمک مردم است که در قالب کمک مومنانه تاکنون در دو مرحله انجام شده است. 
 
فرمانده سپاه محمودآباد تصریح کرد:زمانی در جنگ و ۸ سال دفاع مقدس بسیجیان پای کار بود و امروز در عرصه خدمت رسانی فعالیت می‌کند.

ابراهیم نژاد در پایان سخنان خود با اشاره به شعار امسال هفته بسیج، اضافه کرد:  مسئولان برای کم کردن فاصله بین خود و مردم باید تفکر بسیجی داشته باشند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها