بیانیه فرهنگیان بسیجی کردستان به مناسبت هفته بسیج

فرهنگیان بسیجی استان کردستان با صدور بیانیه‌ای هفته بسیج و سالگرد تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۲۹۴۱۳۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرهنگیان بسیجی این استان با صدور بیانیه‌ای هفته بسیج و سالگرد تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشتند. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج شجره طیبه انقلاب است

پنجم آذر ماه و هفته بسیج یادآور احیای تفکری است که قرن‌ها به فراموشی سپرده شده بود. معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) همانطوری که یک ملت را از زیر سلطه استکبار رهانید با هوشمندی و آینده نگری مثال زدنی خود شجره طیبه‌ای به یادگار گذاشت که همچون باغبانی دلسوز از نهال تازه‌ای که خود کِشته بود محافظت نماید.

بسیج نهادی برخاسته از متن مردم و یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت نظام اسلامی است که در طول حیات پربرکت خود توانسته خدمات ارزنده‌ای به نظام و انقلاب نماید و نه تنها یکی از اهرم‌های راهبردی نظام در بازدارندگی و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی محسوب می‌شود بلکه در دهه‌های اخیرکارکرد اجتماعی و فرهنگی خود را نیز به خوبی نشان داده است. امروزه بر همگان اثبات گردیده است که هر جا تفکر بسیجی که بر پایه کار با برنامه و مدیریت جهادی بناشده است، طنین‌انداز شود؛ هیچ بن‌بستی وجود نداشته و تنها راه رشد عدالت محور مملکت گسترش همین اندیشه طیبه است.

فرهنگیان بسیجی کردستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک چهل و یکمین سال حیات این شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوار است تفکر حسنه بسیجی و کارجهادی در تمامی ارکان نظام اسلامی جایگاه رفیع خود را پیدا کرده و با استعانت از منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) گام در مسیر رشد عدالت محور کشور گذاشته و زمینه ساز ظهور عالم بشریت گردد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار