خبرهای داغ:
رسول مظاهری
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

بسیج خدمتگذار درهمه عرصه ها/ بسیج در خدمت مردم

در پیام تبریک هفته بسیج آمده است،امروز بسیج با توجه به شرایط جامعه در عرصه های خدمت رسانی و آبادانی ایران اسلامی و تامین نیازهای مردم مشغول خدمت و فعالیت است.
کد خبر: ۹۲۹۵۳۷۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،حجت السلام و المسلمین رحمت الله صادقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد،متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج همواره در خدمت مردم و سنگر مقابله با هجمه های دشمنان و مظهر عشق ،مجاهدت و خدمت رسانی جهت سرافرازی و سربلندی کشور است و 5 آذر ماه و هفته بسیج یادآور حماسه هاو از خودگذشتگی این دلاور مردان با اخلاص و خداگونه بوده است.
در طول عمر پر برکت بسیج ، پویایی ویژگی مشهود این نهاد ولایی و مردمی بوده و اکنون شاهد جانفشانی این عزیزان در عرصه های مختلف بخصوص مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا هستیم و تعامل بسیج با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سایر نهاد های مرتبط کننده با ویروس کرونا زبانزد خاص و عام است.
بسیج یادگار بیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمت الله علیه) در ادوار مختلف تاریخ همواره مایه سربلندی ، سرافرازی و اقتدار انقلاب اسلامی و اصفهان بوده است.
اینجانب هفته بسیج را به همه مردم شریف و شهید پرور اصفهان و بسیجیان سلحشور و ولایی تبریک عرض نموده و برای این عزیزان بسیجی توفیقات روز افزون مسالت میکنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار