در چهارمین روز از هفته بسیج انجام شد

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب های فضای مجازی توسط حوزه مالک اشتر زاهدان

کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب های فضای مجازی توسط پایگاه مقاومت حضرت سلیمان حوزه مالک اشتر زاهدان برگزارشد.
کد خبر: ۹۲۹۶۳۶۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب های فضای مجازی توسط حوزه مالک اشتر زاهدانبه گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان سرگرد پاسدار مهدی قویدل حیدری فرمانده حوزه مالک اشتر زاهدان گفت : از برنامه های چهارمین روز هفته بسیج این حوزه برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب های فضای مجازی توسط پایگاه مقاومت حضرت سلیمان بوده که در این کارگاه از اساتید روانشناسی جهت سخنرانی دعوت بعمل آمده است.

مهدی قویدل حیدری افزود : در این کارگاه آموزشی استاد بهرام صحرانشین در خصوص نقاط قوت و فرصت و تهدید های فضای مجازی به ویژه در شرایط همه گیری ویروس کرونا و لزوم ماندن در منزل صحبت کردند.

در ادامه این نشست استاد علی بامری در خصوص آسیب های فضای مجازی به ویژه برای نوجوانان و جوانان مطالبی گفت و افزود: فضای مجازی مانند تیغ دو لب می ماند که اگر بدون دانش و آگاهی کافی وارد این فضا شد آسیب های جدی به شخص وارد می شود که بعضا جبران ناپذیر است و آینده شخص را تحت تاثیر قرار می دهد.

ضمناً در ادامه این کارگاه آموزشی برادر بسیجی سرور گمشادزهی فرمانده پایگاه حضرت سلیمان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین گزارشی اجمالی از وضعیت منطقه و همچنین اقدامات پایگاه در محله علی الخصوص در هفته بسیج ارائه نمود.

ارسال نظرات