مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

بسیج نیروی کارآمد نظام، تولید قدرت در برابر تهدید‌ها و آسیب‌های دشمن است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه ناحیه بهاباد به مناسبت هفته بسیج پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۶۳۷۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه ناحیه بهاباد به مناسبت هفته بسیج پیام تبریک صادر کرد. متن پیام :
بسم الله الرحمن الرحیم
در چهل و یکمین سال حیات پربرکت بسیج هستیم لازم می‌بینم تبریک و تعظیم و تکریم عمیق خودم را به مناسبت هفته بسیج خدمت شما بسیجیان سلحشور و قهرمان عرض نمایم.
در واقع بسیج به سبب ماهیت ذاتی اش در ابعاد و زمینه‌های گوناگون وارد شده و توانسته است علاوه بر مصون‌سازی کشور به تولید قدرت در برابر تهدید‌ها و آسیب‌های دشمن بپردازد.
امروز بسیج فراتر از یک نیروی دفاعی برای مقابله با تهدید‌های سخت، با معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های همه‌جانبه و چندمنظوره، به عنوان سرمایه عظیم انقلاب اسلامی برای خنثی‌سازی توطئه‌های سخت، نیمه سخت و جنگ نرم دشمنان، گره‌گشایی از مشکلات و چالش‌های گوناگون و همچنین همت جهادی در حوزه سازندگی محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حل مشکلات ناشی از بلایای طبیعی، دفاع از سلامت و آحاد جامعه و … محسوب می‌شود.
اینک این لشگر متعهد و مخلص خدا که با گذشت سال‌های ارزشمند و گرانبه‌ها پس از تاسیس، با تجربه اندوزی در مسیر خدمت، همانند روز‌های حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها از جمله جبهه پشتیبانی و همیاری پرسنل بهداشت و درمان در دوران شیوع بیماری کرونا، شجاعانه و دلاورانه با از خودگذشتگی فراوان به حفظ سلامت مردم مشغول و در این مسیر با مشارکت فعالانه در این عرصه نقش آفرینی می‌نمایند.
بسیج همان نهاد انقلابی مقدسی است که در همه لحظات پیش و پس از انقلاب پای کار خدمت به مستضعفان ایستاده و هر لحظه برای اثبات ادعایش در مکتب آرمان‌های انقلاب اسلامی امتحان پس داده و همیشه هم پیروز بوده است.
یک روز از جهاد بزرگ نظامی و با سلاح ایثار و شهادت در عرصه دفاع مقدس سربلند بیرون آمد و امروز بر اساس مقتضیات زمان خویش پای در جهاد علمی و نهضت خودکفاسازی گذاشته و کمر همت بر بی‌نیازسازی کشور از معاندان بیرونی بسته است.
رهبر فرزانه فرمودند: «بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌ها»؛ و این‌گونه است که آوازه رشادت‌های غیور بسیجیان این مرز و بوم از یک سو خواب را از چشم دشمنان این کهن دیار ربوده و از سوی دیگر برای مردم و کشور خویش آبادانی و پیشرفت به ارمغان آورده است. یک روز در «هویزه» و «دهلاویه» و «فکه» و «شرهانی» و روز دیگر در «قصر شیرین» و «سرپل‌ذهاب» و «آق‌قلا» و «گمیشان» و روزی هم در محروم‌ترین نقاط این کشور.
والبته بسیج نیروی کارآمد نظام، بازوی توانمند کشور، برکت و یادگار پرارزش امام (رضوان ا... تعالی علیه) و بدنه فعال ملت است و در یک کلام؛ «بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود».
اینجانب سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را به تمامی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سر افراز ایران اسلامی بویژه مردم شریف شهرستان بهاباد تبریک عرض می‌نمایم.
موفقیت و سربلندی بسیجیان گرانقدر را در پرتو رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری از خدواند متعال مسئلت دارم.
"حجت الاسلام هادی عامری" مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه ناحیه بهاباد
ارسال نظرات