فرمانده سپاه زرند خبرداد

آزادی دو زندانی غیر عمد در شهرستان زرند

اکبرکردی گفت:همزمان با پنجم آذر ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس بسیج به فرمان حضرت امام رحمت الله علیه،2زندانی غیر عمد از محل جمع آوری کمک مومنانه مردم خیر شهرستان به مبلغ 482میلیون ریال آزاد شدند.
کد خبر: ۹۲۹۷۴۷۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرهنگ پاسدار اکبرکردی فرمانده سپاه زرند در مراسم آزادی این دو زندانی در گلزار شهدای زرند با تبریک هفته بسیج گفت:: در راستای رزمایش کمک مومنانه به فرمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر کمک به افراد بی بضاعت، مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه از اول هفته بسیج در شهرستان آغاز شده و آزادی این دو زندانی با کمک خیرین شهرستان و از محل جمع اوری کمک‌های مردم شهرستان زرند بوده است.

    وی کمک مومنانه مردم خیرشهرستان برای آزادی این دو زندانی را مبلغ ۴۸۲ میلیون ریال بیان کرد و افزود: آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را در شهرستان در برنامه داریم و دست یاری به سوی همه شما مردم خیر شهرستان دراز می‌کنیم تا بتوانیم زندانیان که جرایم غیر عمد هستند از محل کمک مومنانه آزاد نمائیم تا به آغوش خانواده بازگردند.

    فرمانده سپاه زرند در ادامه سخنان خود گفت:: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور و در شهرستان سپاه و بسیج جلوتر از همه در صحنه حاضر بوده و به کمک کادر درمان آمده و این کمک‌ها تا ریشه کن شدن این ویروس ادامه دارد، و در بحث کمک مومنانه بیش از ۷ هزار بسته معیشتی، کمک مالی، درمانی به نیازمندان و اقشارآسیب پذیر از کرونا اهداء شده است.

    سرهنگ کردی در پایان سخنان خود با تبریک چهل یکمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام رحمت الله علیه افزود: بسیج در طول چهار دهه در هر عرصه و صحنه‌ای که وارد شده شگفتی آفریده که دفاع مقدس ۸ سال نمونه بارزی از حضور بسیج است و بعد از دفاع مقدس هم در عرصه‌های علمی، فرهنگی، حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق نمودند و امروز بسیج مختص ایران اسلامی نیست و فراتر از مرز‌ها حرکت نموده است.

    در ابتدای این مراسم حجت الاسلام محمدی رئیس دادگستری شهرستان زرند با تبریک هفته بسیج و تشکر از بسیج ناحیه زرند به جهت آزادی دو زندانی غیر عمد گفت: آزادی این دو زندانی به کمک ناحیه زرند، اداره زندان زرند و بسیج حقوق دانان دادگستری شهرستان و از محل کمک مومنانه انجام شده و تقاضایی که از مردم داریم با توجه به وضعیت بیماری کرونا به بدهکاران خود فرصت دهند.
    در حاشیه این مراسم مهندس صادق زاده فرماندار زرند، عامری رئیس اداره زندان این شهرستان، دکتر بلوچ زاده دادستان شهرستان با تبریک هفته بسیج، از این کار ارزشمند مردم خیر شهرستان وفرماندهی سپاه زرند تشکر نمودند وخواستار کمک مردم ولایت مدار در این امر خداپسندانه شدند تا بتوانند افراد بیشتری را که جرایم غیر عمد دارند وتوان پرداخت بدهی برایشان ممکن نیست به آغوش خانواده بازگردند.
    در پایان مراسم غبار روبی وعطر افشانی قبور شهدای زرند با حضورمسئولین شهرستان زرند برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار