خبرهای داغ:
‍ مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین

امسال، زنگ ایمنی در مدارس به صورت مجازی نواخته می شود

مهدیخانی: آموزش های این برنامه در فضای مجازی و در قالب شبکه شاد اجرا می شود و در کنار آن اطلاع رسانی در سطح معابر شهری با نصب فیکسچر انجام می گیرد.
کد خبر: ۹۲۹۷۹۷۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، قدرت اله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان با اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه زنگ ایمنی مدارس که هر ساله در تاریخ 8 آذرماه با مشارکت سازمان آموزش و پرورش، سازمان مدیریت بحران، جمعیت هلال احمر، اورژانس، سازمان آتش نشانی، در سراسر کشور برگزار می شود، در راستای آموزش روش های پناه گیری در زلزله، خروج اضطراری، اطفا حریق و... بوده و حرکتی برنامه ریزی شده همراه با آموزشهای گسترده می باشد.

وی افزود: در سال جاری با توجه به شرایط بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و تجمعات، و براساس جلسات و تصمیمات اتخاذ شده، مقرر است که آموزش های این برنامه در فضای مجازی و در قالب شبکه شاد اجرا شود و در کنار آن اطلاع رسانی در سطح معابر شهری با نصب فیکسچر انجام گیرد.

مهدیخانی ادامه داد: چندین برنامه رادیو و تلوزیونی به همراه مسابقات ویژه در این خصوص طراحی شده که در زمان مقرر اجرایی خواهد شد.

وی در پایان گفت: با توجه به تعطیلی مدارس، فرصت مناسبی برای ایمن سازی غیرسازه ای مدارس و فضاهای آموزشی تو سط سازمان نوسازی و تجهیز مدارس فراهم آمده است.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار