خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر نطنز:

عزم جزم قرارگاه های حافظان سلامت محله نطنز در زمینه مهار ویروس منحوس کرونا

سروان پاسدار رفیعی گفت: با چهل و یکمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی ره ، طرح غربالگری و شناسایی مبتلایان احتمالی بیماری کرونا آغاز گردید.
کد خبر: ۹۲۹۸۰۷۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، سروان پاسدار عباسعلی رفیعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر در راستای خدمات قرارگاه حافظان سلامت محله اظهار داشت: با چهل و یکمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی ره ، طرح غربالگری و شناسایی مبتلایان احتمالی بیماری کرونا آغاز گردید.


وی افزود: این طرح که با هماهنگی شبکه بهداشت و همیاری شهرداری اجرا می‌شود ، بسیجیان پرتلاش و آموزش دیده با حضور در درب منازل شهروندان ، در قالب تیم های غربالگری و پرسشگر، ضمن شناسایی مبتلایان احتمالی و یا در معرض خطر ابتلا و ارائه راهکارهای مناسب جهت جلوگیری از ادامه روند پیشرفت بیماری ، اقدامات لازم برای تهیه یک بانک اطلاعاتی بروز در رابطه با این بیماری را جهت ارائه به شبکه بهداشت معمول می دارند.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر تصریح کرد: طرح به مدت سه روز و از پنجم تا هفتم آذرماه در سطح شهر نطنز و روستاهای تابعه توسط قرارگاه های حافظان سلامت محله حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر در حال اجراست.


وی در پایان اضافه کرد: انتظار می‌رود همشهریان عزیز ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی ، همکاری شایسته ای را با تیم های غربالگر بسیج داشته باشند تا به فضل الهی شاهد مهار هر چه زودتر این ویروس منحوس باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار