در ششمین روز از هفته بسیج:

فعال شدن کارگاه های تولید ماسک در قصرقند

فرمانده سپاه قصرقند گفت: ۱۰ کارگاه خانگی درتولید ماسک فعال است.
کد خبر: ۹۲۹۸۲۷۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرنگار بسیج در قصرقند، سرگرد پاسدار حسین اربابی در پنجمین روز از هفته بسیج در طرح مواسات و همدلی در محل کارگاه تولید ماسک، گفت: سپاه و بسیج از زمان شیوع کرونا تاکنون در تامین اقلام بهداشتی و کمک به نیازمندان پای کار بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ کارگاه تولید ماسک توسط سپاه و بسیج در سطح شهرستان فعال است، اظهار کرد:کارگاه خانگی که در هر کارگاه ۵ نفر به صورت دو شیفت در حال دوخت ماسک می‌باشند.

فرمانده سپاه قصرقند، با بیان اینکه سپاه قصرقند با ۱۰۰۰ نفر گروه جهادی فعالیت می‌کند، گفت: روزانه بیش از ۲۰۰ الی ۳۰۰ عددماسک در این کارگاه‌ها تولید می‌شود و از زمان شیوع کرونا تاکنون ۳۰۰۰ ماسک توسط سپاه و بسیج تولید و توزیع شده است.

اربابی با بیان اینکه تمام ماسک‌های تولید شده پس از استریل در اختیار داروخانه‌ها ومراکز بهداشتی درمانی شهرستان قرار می‌گیرد، ابراز داشت: از تمام اقشار مختلف و بسیج در این کارگاه‌ها نسبت به تولید ماسک فعالیت می‌کنند.

وی، تاکید کرد: سپاه و بسیج برای ریشه کنی بیماری کرونا در شهرستان همچنان ضدعفونی و گند زدایی مناطق مختلف شهرستان را انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه قصرقند، با بیان اینکه سپاه قصرقند اقلام بهداشتی را در بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع می‌کنند، افزود: گند زدایی مراکز عمومی توسط گروه‌های جهادی همچنان انجام می‌شود.
ارسال نظرات