سخنگوی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج مطرح کرد

«به وقت بسیج» روی آنتن صداوسیما / تولید ۱۴۴ مستند توسط گروه تلویزیونی سپاه کربلا

معاون روابط عمومی سپاه کربلا از برنامه ابتکاری «به وقت بسیج» در هفته گرامیداشت بسیج خبر داد و افزود: این برنامه در ۸ قسمت با هدف اطلاع رسانی فعالیت‌های سپاه کربلا روی آنتن صداوسیمای مرکز مازندران رفت.
کد خبر: ۹۲۹۸۷۳۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
«به وقت بسیج» روی آنتن صداوسیما / تولید ۱۴۴ مستند توسط گروه تلویزیونی سپاه کربلا
 
سرهنگ علی ابراهیمی گتابی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج، با اشاره به فعالیت و تولیدات گروه تلویزیونی سپاه کربلا از تولید ۱۴۴ اثر مستند گونه اقدامات سپاه و بسیج در عرصه‌های خدمات رسانی به مردم، خبر داد و گفت: با توجه به اینکه گروه تلویزیونی سپاه در سال ۹۸ راه اندازی شد، بخش مهمی از تولید مستندات درباره اقدامات و فعالیت‌های سپاه و بسیج در مقابله با ویروس کرونا بود که به صورت گسترده در رسانه ملی و محلی و نیز شبکه‌های مجازی منعکس شده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا با بیان اینکه گروه تلویزیونی سپاه کربلا هم توان خود را برای ترویج فرهنگ بسیجی به کار گرفته است، از برنامه ابتکاری «به وقت بسیج» هم خبر داد و افزود: این برنامه در ۸ قسمت و در ایام هفته بسیج از صداوسیمای مرکز مازندران با هدف اطلاع رسانی فعالیت‌ها و عملکرد برنامه‌های سپاه کربلا به صورت خلاقانه و هنرمندانه تولید و پخش شده است.

ابراهیمی گتابی در ادامه به برنامه «روایت بسیج» هم اشاره و اضافه کرد: این برنامه هم در هفته بسیج منعکس کننده اقدامات قابل تحسین پایگاه ها‌ی اسوه مقاومت بسیج سپاه کربلا از رسانه محلی بوده است.

سخنگوی سپاه کربلا از تولید مجموعه مستند «چلچراغ حماسه» هم خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه هم در ۸ قسمت با هدف ترویج روحیه جهادی و فرهنگ ایثار تولید و از رسانه ملی و محلی و شبکه‌های مجازی پخش شده است.

ابراهیمی گتابی با اشاره به تعامل با صداوسیمای مرکز مازندران، یادآور شد: برنامه «امتداد حضور» نیز با مشارکت سپاه کربلا تولید و از مرکز سیمای مازندران در هفته بسیج پخش شد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا در ادامه با تاکید براینکه گروه تلویزیونی سپاه کربلا با بهره گیری از توانمندی نیرو‌های خبره، متعهد وارد عرصه اطلاع رسانی شده است، اضافه کرد: نیرو‌های جوان بسیجی و پا به کار با تولیدات فاخر تحولی را در عرصه رسانه ایجاد کردند.

به گفته سخنگوی سپاه کربلا آثار، مستندات، و کلیپ‌های مختلفی در موضوعات گوناگون با توجه به نیاز جامعه توسط گروه تلویزیونی سپاه کربلا تولید و از شبکه‌های ملی، محلی و مجازی منعکس شده است.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح بر اینکه ما در عصر روایت‌ها قرار داریم، گفت: درعصری هستیم که دشمنان قسم خورده انقلاب تمام توان خود را به کار گرفتند تا با بهره گیری از ابزار رسانه و با تحریف واقعیت‌ها ناامیدی را در جامعه و در مقابل مردمی که چهل و یک سال در مقابل زیاده خواهی دشمنان انقلاب به خوبی ایستادند، گسترش بدهند.

ابراهیمی گتابی با بیان این مطلب که سپاه با توجه به ماموریت ذاتی خود حافظ دستاورد‌های انقلاب است، افزود: سپاه درعرصه‌های جنگ سخت و نرم در مقابل دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی ایستاده است.

سخنگوی سپاه کربلا با تاکید براینکه سپاه در میدان‌های گوناگون در خط مقدم کمک به مردم قرار دارد، خاطرنشان کرد: سپاه در حوزه‌های سازندگی، عمرانی، محرومیت زدایی و فرهنگی اقدامات شایسته‌ای را انجام داده است و در مقابل تحریفات دشمنان داخلی و خارجی با انعکاس دستاورد‌های انقلاب و دستاورد‌های سپاه و بسیج، به ترویج گفتمان انقلاب پرداخته است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در پایان سخنان خود با بیان این مطلب که سپاه با توجه به حفظ ارزش‌های انقلاب و نیاز جامعه، در عرصه نبرد رسانه‌ای هم ورود پیدا کرده است، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب سپاه در عرصه‌های مختلف موفق عمل کرده است و بنا به فرمان معظم له برای پیشبرد و تحقق گام دوم انقلاب باید این اقدامات به اطلاع افکار عمومی رسیده تا مایه امیدآفرینی در جامعه شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار