خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد:

تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) قزوین، یکی از موفق ترین نیروهای برون مرزی در مبارزه با تروریست ها

سرهنگ افروزی: تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین برابر دستور فرماندهی در سوریه حضور یافته و توانست یکی از موفق ترین نیروهای برون مرزی در مبارزه با تروریست ها باشد.
کد خبر: ۹۲۹۹۴۷۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴

سرهنگ پاسدار مهرداد افروزی در گفت و گو با خبر نگار بسیج قروین، ضمن تبریک هفته بسیج و سالروز عملیات محرم در سوریه گفت: در عملیات محرم مدافعان حریم اسلام و اهل بیت(ع) در حلب سوریه صحنه هایی از رشادتها را خلق کردند که بی شک در قلب تاریخ به یادگارخواهد ماند و شهیدان، زکریا شیری، الیاس چگینی، حمید سیاهکالی مرادی از تیپ ۸۲ آسمانی شدند. تیپ صاحب الامر(عج) برابر دستور فرماندهی در سوریه حضور یافته و توانست یکی از موفق ترین نیروهای برون مرزی در مبارزه با تروریست ها باشد.

کارنامه درخشان نیروهای بسیج و تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) در ماموریت سوریه

وی افزود: در نبرد علیه داعش، نیروهای بسیج مردمی در کنار سپاه پاسداران همانند دوران دفاع مقدس حماسه های عظیمی را خلق کردند. با کارنامه درخشان نیروهای بسیج و تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) برای ماموریت در سوریه به صورت کتبی و شفاهی، رضایت فرماندهان عالی رتبه از این تیپ اعلام شده است. بابت ماموریت در عراق و سوریه و دفاع از حریم اهل بیت همین نیروهای بسیجی که در مبارزه با کرونا حضور داشتند جانفشانی کردند.

سرهنگ افروزی گفت: در عملیات محرم که در حلب، خانطومان و الحاضر انجام شد، در قالب سازماندهی تیپ ۸۲ روزهای به یاد ماندنی را رقم زدند و توانستیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم. مهار تروریست ها و ضربه اساسی به آنها در عراق و سوریه در اصل سیلی به صورت استکبار بود تا نتواند با ایجاد ناامنی در منطقه، منافع خود را تامین کند.

حضور تیپ رزمی صاحب الامر(عج) در شمالغرب برای حفظ امنیت مرزها و ایجاد همدلی با مرزنشینان

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به ماموریت نیروهای سپاه استان در شمال غرب کشور گفت: حضور تیپ رزمی صاحب الامر(عج) در شمالغرب برای حفظ امنیت مرزها و مرزنشینان می باشد. برای اینکه امنیت پایدار در مرزها دایر باشد و سرمایه گذاری امن صورت گیرد حضور قدرتمند سپاه پاسداران ضروری است. ضد انقلاب سعی دارد با جنگ فرسایشی ناامنی را دامن بزند و برای خودش پایگاه ایجاد کند.

وی اظهار کرد: در برهه ای خلا حضور نیروهای نظامی در شمالغرب سبب شد که باقیمانده نیروهای پژاک، کومله و دمکرات دوباره فعال شوند. این گروهک ها با ورود به روستاها با زور و ترور از مردم پول، آذوقه و ملزومات دریافت می کردند و ریسک کار و سرمایه گذاری را تحت تاثیر قرار داده بودند. از سال ۱۳۸۵ با ورود مجدد سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح امنیت را به مناطق مورد نظر بازگرداندند و امروز مردم منطقه در طول شبانه روز به راحتی در جاده ها تردد می کنند در حالی که در گذشته از ساعت ۱۷ تا ۸ بامداد امکان تردد و امنیت وجود نداشت.

ارائه کمک های مومنانه با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از سوی تیپ ۸۲ استان قزوین

سرهنگ افروزی با اشاره به فعالیت های محرومیت زدایی سپاه در کنار ایجاد امنیت گفت: سپاه در کنار مردم کار محرومیت زدایی را انجام می دهد و با ایجاد جاده روستایی، ساخت خانه عالم، ساخت خانه محرومین، ساخت پل و تعمیر مسکن و ساخت مدرسه شرایطی را به وجود آورده که سبب همدلی و گرایش مردم به انقلاب و سپاه شده است. تا کنون ۶ مرحله به مردم مرزنشین کمک های مومنانه شده است.

فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: مجموع کمک های محرومیت زدایی سپاه در قالب طرح های یاد شده بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بوده است. نشست های مختلف با ماموستاها و بزرگان مناطق میرآباد، ساوان، دولته، مزرعه و داوود آباد تعامل و اشتیاق خوبی را در منطقه ایجاد کرده است که سعی خواهیم کرد با جذب کمک های مردم و خیرین سطح خدمات را ارتقا و توسعه دهیم.

 

1002/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار