بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان استان کردستان در محکومیت ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده

سازمان بسیج حقوقدانان استان کردستان در محکومیت ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۷۳۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان بسیج حقوقدانان استان کردستان در محکومیت ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده بیانیه صادر کرد.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:

((ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون))
ما زنده برآنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست

اقدام مذبوحانه و تروریستی در به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای کشورمان دکتر محسن فخری زاده به دست خبیث‌ترین انسان‌ها و با حمایت و طرح ریزی رژیم صهیونیستی بار دیگر خباثت و نامشروع بودن این رژیم جعلی را به اثبات رساند.
 
شهید فخری زاده که عمری با تلاش بی وقفه در پیشبرد صنایع دفاعی و هسته‌ای در راستای دفاع از کشور توانسته بود دستاورد‌های بی نظیر و بسیار مهمی را برای کشورمان به ارمغان آورد از مدت‌ها پیش همچون خاری در چشم دشمنان انقلاب شده بود و در نهایت با شهادت مظلومانه به دست شقی‌ترین انسان‌های زمان، ((حاج قاسم سلیمانی)) صنایع هسته‌ای کشورمان نام گرفت. دشمنان قسم خورده کشور عزیزمان به زعم خود با ترور و به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای می‌خواهند از شتاب و سرعت علمی ایران در زمینه‌های دفاعی و هسته‌ای بکاهند، ولی غافل از آن که با شهادت هر ((سلیمانی و فخری زاده)) هزاران ((سلیمانی و فخری زاده))خواهد رویید و فرزندان انقلاب انتقام آنان را خواهند گرفت.
 

مدیریت فاخر دکتر فخری زاده در ساخت کیت تشخیص کرونا و آغاز مراحل تست انسانی واکسن کرونا برای نجات جان هموطنان در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه دستاورد بزرگ و مهمی بود که دشمنان تاب دیدن نتایج درخشان آن را نداشتند گرچه این مجاهدت‌ها قطعا ثمره خود را به زودی نمایان خواد نمود و برگ زرینی در ادامه کارنامه موفق خدمتی دکتر فخری زاده به یادگار خواهد گذاشت.
 

ما بسیجیان حقوقدان استان کردستان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند هسته‌ای به محضر امام عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، ملت بزرگ ایران و خانواده معظم شهید دکتر محسن فخری زاده این اقدام تروریستی و ناجوامردانه را محکوم نموده و خواستار شناسایی و مجازات عاملان و آمران این جنایت هولناک توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشورمان هستیم.

سازمان بسیج حقوقدانان استان کردستان- آذر ۹۹
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار