خبرهای داغ:
آنان زمان را می خرند تا فرصت را به دشمن بدهند

جمعه سرخ

ترور شهید فخری زاده، خطر خط جريان نفوذ را بيش از پيش برجسته مي نمايد. يقينا غفلت از جريان نفوذی که آدرس های نقطه ای را با نگاه شفاف سازی در دستان گرگ صفتان مي سپارند خطايی بزرگ و نابخشودنی است.
کد خبر: ۹۲۹۹۷۹۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

خبرگزاری بسیج قزوین: اينکه دانشمند هسته ای و دفاعی ايران فخري زاده عزيز را در سالروز دهمين سالگرد شهيد شهرياري با برنامه ي از قبل تعيين شده به شهادت می رسانند ،خطر خط جريان نفوذ را بيش از پيش برجسته مي نمايد. يقينا غفلت از جريان نفوذي که آدرس هاي نقطه اي را با نگاه شفاف سازي در دستان گرگ صفتان مي سپارند خطايي بزرگ و نابخشودني است.

هم اکنون که دشمنان انقلاب اسلامي علي رغم تجهيزات نظامي گسترده نقطه زن کشور، دانشمندان هسته اي ما را به صورت نقطه اي هدف قرارمي دهند ضرورت بصيرت و جريان شناسي ما بيش از پيش مهم و ضروري جلوه مي کند.

نخست جرياني است که نسخه شفا بخش مشکلات ايران را در دستان آمريکا و غرب جستجو مي کند به منظور جلوگيري از هم نوايي شور و شعور انقلابي مردم از اين حادثه دلخراش و انتقام از مسببين آن، نسخه حقوقي به انزوا کشيدن سياسي اسرائيل را در جهان دنبال کرده و آن را جايگزين انتقام سخت مي داند.

آنان زمان را مي خرند تا فرصت را به دشمن بدهند. هماناني که افتخارشان به انزوا کشيدن سياسي آمريکاست. همان آمريکايي که حتي يک چراغ از چراغ تحريم هاي سنگين خود را عليه ملت ايران پس از برجام خاموش نکرده است.

جرياني که با خريد زمان، پايگاه اجتماعي انقلاب اسلامي ايران را نشانه رفته است و دولت را در تامين امنيت شهروندان صاحب نقش نمي داند و همواره با کساني که تحريم و مذاکره و ترور راهبردشان است دور يک ميز مي نشينند. منفعلاني هستند که از شهادت فرصت مذاکره مي طلبند تا تن به تحريم هاي ظالمانه دهند و عکس سلفي بگيرند.

بررسي علل سکوت مشکوک سلبريتي ها آناني که به عنوان پياده نظام دشمن در فضاي مجازي و رسانه اي جولان مي دهند.

مطالبه گري و انتظار عمومي مردم از دولت براي پاسخ گو بودن درقبال اصلي ترين وظيفه آن يعني تامين امنيت شهروندان و حقوق شهروندي.

با ترور شهيد ثابت شد که برجام قرارداد يکطرفه اي است که منافع آن صرفا براي طرف مقابل بوده است و وقت آن رسيده است که از آن خارج شويم.

سکوت در اين مقطع بهترين فرصت براي جريان غرب گرا در انتخابات 1400 خواهد بود وجريان انقلابي بايد از هم اکنون برطبل رسوايي آنان بکوبد

براي ما شهادت معناي حيات مي دهد و يقين داريم که خون شهدا پايمال نمي شود. با اين حال، ضرورت اطلاع رساني از نحوه انتقام جهت حفظ پايگاه اجتماعي جامعه ضروري به نظر مي رسد.

رسانه هاي همسو به عنوان يک عنصر جريان ساز مي بايد مطالبه به موقع، صحيح و خردمندانه را در دستور کار خود قرار دهند و نگذارند رسانه هاي غير انقلابي خط فکري کمرنگ کردن معرفي دشمن اصلي (آمريکا و اسرائيل) را دنبال کنند.

نقطه زني استکبار در شهادت دانشمندان هسته اي که ناشي از انفعال سياسي دستگاه هاي ديپلماسي است نبايد به عنوان ضعف نظامي و امنيتي ايران نوشته شود و اين بار نداي انتقام مي بايست از حلقوم رجال سياسي ايران بيش از ديگران شنيده شود.

و در آخر همانطور که امام راحل وصيت کرده «به ملت عزيز ايران توصيه مي کنم نعمتي که با جهاد عظيم خودتان و خون جوانان برومندتان به دست آورديد همچون عزيزترين امور قدرش را بدانيد و از آن حفاظت و پاسداري نماييد» انتقام خون شهيد براي حفاظت از اين انقلاب ضروري مي باشد.

ما زنده برآنيم که آرام نگيريم
موجيم که آسودگي ما عدم ماست

به قلم: اکبر همتی دفرازی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار