خبرهای داغ:
استمرار کمک مومنانه درغرب شهرکرد؛

پنجمین مرحله کمک مومنانه در اشکفتک

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از اجرای پنجمین مرحله کمک مومنانه در اشکفتک خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۰۲۸۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یوسف سلیمانی منفرد با اشاره به استمرار کمک مومنانه در غرب شهرکرد گفت: در پنجمین مرحله کمک های معیشتی 50 بسته غذایی برای تقدیم به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا آماده توزیع شد.
مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک ادامه داد: در این مرحله جوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام با کمک خیرین ۵۰ بسته مواد غذایی ، مبلغ هر بسته 200 هزار تومان شامل: برنج ، ماکارانی ، رب گوجه ، روغن، قند ، سویا، و ماسک برای توزیع تهیه شده است.
سلیمانی منفرد اظهار داشت: دراین مرحله ۱۵بسته معیشتی به پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی در غرب شهرکرد برای توزیع بین مدد جویان تحویل شد و همچنین علاوه بر بسته های تهیه شده در مرحله پنجم ، طی سه روز گذشته ۱۰بسته معیشتی شامل: برنج روغن رب گوجه ماکارونی سویا چای توسط هیات رزمندگان اسلام اشکفتک و تحویل پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی در مهدیه شد.
وی به پرداخت کمک هزینه اجاره بهای منزل اشاره کرد و گفت: دراین مرحله، سه کمک اجاره منزل مسکونی به نیازمندان تقدیم شد.
مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک افزود: از آغاز شیوع بیماری کرونا علاوه بر اجرای مراسم سخنرانی و مداحی در محرم و صفر در فضای باز و فضای مجازی و نیز ضدعفونی معابر عمومی در غرب شهرکرد برای تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی همچنین پرداخت کمک هزینه اجاره بهای و تعمیر منازل افزون بر 220 میلیون تومان هزینه شده است .
وی به همراهی با نیاز مندان اشاره کردو گفت: کمک رسانی به نیاز مندان با همت خیرین استمرار خواهد داشت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار