خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:

نصف مشکلات با نگاه جهادی و توانمند داخلی حل می‌شود

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با نگاه جهادی و توانمند داخلی می‌توان نصف مشکلات را حل کرد که این پتانسیل در استان همدان و شهرستان اسدآباد فراهم است.
کد خبر: ۹۳۰۰۶۷۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱

نصف مشکلات با نگاه جهادی و توانمند داخلی حل می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، کیومرث سرمدی در آیین تکریم و معارفه فرماندار اسدآباد ضمن تقدیر از تلاش‌های درویشی فرماندار سابق اسدآباد اظهار داشت: به طور قطع انقلاب اسلامی تا آنجا که توانسته به مردم خدمت کرده اما بر اساس شاخص‌های گوناگون در جاهایی کم کاری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه عوامل متعددی در محرومیت‌ها دخیل هستند، بیان کرد: ما از ظرفیت‌های خوبی در سطح دیارسیدجمال برخوردار هستیم که می‌شود از این ظرفیت‌ها برای پیشرفت استفاده کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: نهادهای حاکمیتی تشکل‌هایی در شهر هستند که حتی در شرایط طاقت فرسای کنونی به علت کرونا با نگاهی منطقی و علمی می‌توانند حال مردم را خوب کنند.

وی افزود: با نگاه جهادی و توانمند داخلی می‌توان نصف مشکلات را حل کرد که این پتانسیل در استان همدان و شهرستان اسدآباد فراهم است.

سرمدی در پایان با بیان اینکه آن چیزی که برای هر مسئولی می‌ماند دعای خیر مردم است، عنوان کرد: از همه مسئولین درخواست می‌کنیم به آقای کتابی کمک کنند تا آهنگ پیشرفت شهرستان تندتر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات