خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین

تفکر بسیجی در عرصه مقاومت، موجب شکست گروه های تکفیری شد

حجت الاسلام عطایی گفت: سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز با احیای تفکر جهادی و بسیجی در محور مقاومت عرصه را بر تکفیریان اسلام ستیز به شدت تنگ کردند‌.
کد خبر: ۹۳۰۱۱۰۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲

حجت‌الاسلام کاووس عطایی به مناسبت هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین بیان کرد: فرهنگ بسیجی از بدو شکل‌گیری اسلام متولد شد و قطعا اسلام نابی که نبی مکرم اسلام(ص) پایه ریزی کردند با همین تفکر اصیل جلو رفت.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی فرهنگ ایثار، شهادت، از خود گذشتگی، برادری، همیاری و همدلی است افزود: اگر این فرهنگ نبود قطعا و به طور یقین اصلا اسلام شکل نمی‌گرفت همچنین انقلاب اسلامی ایران نیز به برکت همین فرهنگ اصیل دینی و انسانی توسط حضرت امام خمینی (ره) بنا شد.

 

فرهنگ بسیجی جبهه‌ها را سازمان داد

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: این در حالی است که حضرت امام (ره) این فرهنگ بسیجی را متناسب با مقتضیات زمان نو کرد و این فرهنگ بسیجی بود که پس از هشت سال جنگ رزمندگان اسلام را بر تمام امکانات تسلیحاتی صدامیان ملعون پیروز کرد.

 

حجت الاسلام عطایی با اشاره به اینکه اگر این فرهنگ ناب وجود نداشت قطعا در جبهه‌های جنگ صدمات و آسیب‌های زیادی به ما وارد می‌شد و اصلا پیروز میدان هم نمی‌شدیم ادامه داد: سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز با احیای تفکر جهادی و بسیجی در محور مقاومت عرصه را بر تکفیریان اسلام ستیز به شدت تنگ کردند‌.

 

وی خاطرنشان کرد: در مباحث مقابله با شبیخون فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی و پیشرفت جهشی وار علوم عقلی، هسته‌ای و سایر علوم نیز فرهنگ بسیجی تاکنون ما را به جلو پیش برده است همچنین اقتصاد مقاومتی نیز با تفکر بسیجی شکل می‌گیرد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با تاکید بر اینکه صبر و استقامت ملت ایران در برابر مشکلات داخلی و تحریم‌های خارجی به علت همین فرهنگ بسیجی است افزود: اگر هر چه بیشتر این فرهنگ را تقویت کنیم مطمئنا از تنگاهای فعلی کشور عبور خواهیم کرد و به موفقیت‌های روز افزون بیشتری دست خواهیم یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها