خبرهای داغ:
امام جمعه مهربان:

نماز موجب رونق رزق و روزی و آزادی انسان از اسارت می شود

امام جمعه مهربان گفت: نماز جماعت باعث رونق رزق و روزی می شود و هروز ۱۷ رکعت باید نماز خوانده شود و جایگاه نماز است که باید حفظ شود و نماز موجب می شود مومن از اسارت خارج و رستگار شود.
کد خبر: ۹۳۰۱۱۸۱
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عینلو در اجلاس نمار افزود:: اجلاس نماز در مدارس، وظیفه اصلی آموزش و پرورش، دبیران، معلمان و مربیان پرورشی است و لازم است کودکی که به شش سال می رسد تا زمانی که دیپلم می گیرد ۱۲ سال از بهترین عمر دراختیار آموزش و پرورش است و باید اولین مساله نماز و توحید باشد ‌
وی ادامه داد: در زمان نماز و اقامه آن نباید همایش ها و یا جلسه ها و برنامه های باشد که متاسفانه از برخی مدیران در جامعه شاهد آن هستیم.
حجت الاسلام خاطرنشان کردد: در زمان کرونا هرچند که اولویت معشیت مردم و دنیای مردم است ولی برخی بازگشائی های از جمله آرایشگاه ها بودیم ولی متاسفانه نماز و نماز جمعه ها تعطیل شدند.
وی افزود: نماز در هیچ شرایطی نباید تعطیل شوند و تحت هر شرایطی نماز باید خوانده شود.

سید یعقوب یعقوبی رئیس آموزش و پرورش مهربان در اجلاس سراسری نماز که از شبکه آموزشی شاد کانال قرآن، عترت و نماز استان بصورت زنده هم پخش شد با بیان اینکه اجرای برنامه های نماز ریشه در برنامه های قرار است و با گسترش آن ریشه اسلام مستحکمتر خواهد شد.
وی گفت :سند تحول بنیادین بر ترویج فرهنگ نورانی نماز در سطح جامعه تاثیر دارد و باید ارتباط بین خانه و مدرسه و مسجد همسو صورت گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار