اگر "مدیریت جهادی" فخری‌زاده‌ها به دولت راه یابد...

"ایشان به معنی واقعی کلمه مدیر جهادی بود. و اگر امثال او در دستگاه‌های دولتی زیاد بودند حالا همه مشکلات کشور حل شده بود."
کد خبر: ۹۳۰۱۵۰۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، فریدون عباسی، نماینده مجلس و از دانشمندان اتمی کشورمان به تازگی در بخشی از یک مصاحبه پیرامون شهید محسن فخری‌زاده، ضمن اشاره به شناخت چندین ساله خود از این شهید گفته است:

"ایشان به معنی واقعی کلمه مدیر جهادی بود. و اگر امثال او در دستگاه‌های دولتی زیاد بودند حالا همه مشکلات کشور حل شده بود."

 او همچنین تصریح می‌کند: آقای فخری‌زاده انقلابی بود و انقلابی ماند. پاسدار بود و پاسدار انقلاب اسلامی، یعنی جایی که انقلاب اسلامی ‌نیاز دارد برود برایش بجنگد، یک جا نیاز دارد که با گروه‌های افراطی و تروریست برخورد کند، یک جا عرصه علمی‌ست و وارد این عرصه می‌شود. آقای فخری‌زاده مدرس فلسفه علم بود، در این زمینه محقق بود و مباحثاتی هم در رابطه با فلسفه علم با شهید علی‌محمدی داشت و روزی که شهید علی‌محمدی شهید شد، در حال رفتن به جلسه فلسفه علم با آقای فخری‌زاده بود.

در عین اینکه آقای فخری‌زاده یک فیزیکدان بود و تمرکز او روی موضوع هسته‌ای بود، روی موضوعات دیگر هم کار می‌کرد؛ چون صنعت‌هسته‌ای که فقط رادیواکتیویته نیست، فناوری هسته‌ای همه چیز درون خود دارد؛ مکانیک، برق، متالوژی، شیمی ‌و... و آقای فخری‌زاده قدرت این را پیدا کرده بود که مدیریت علمی ‌بکند، کنترل پروژه بداند، تا حد زیادی مهندسی صنایع می‌دانست. روش‌های مدیریت منابع انسانی می‌دانست. به نرم‌افزارهای کنترل پروژه مسلط بود. کارهای کامپیوتری را خیلی دقیق انجام می‌داد. بهتر از هر عالم و مدیری در کشور از کامپیوتر استفاده می‌کرد. برای برنامه‌ریزی‌ها از برنامه‌های کنترل پروژه استفاده می‌کرد و همیشه به روز بود.

*یکی از ترس‌ها و البته پروژه‌های اصلی جریانات چپ، انحرافی و دشمن خارجی طی 20 سال گذشته؛ "ترور مدیریت جهادی" در اضلاع مختلف آن بوده است.

منش و سلوکی که اگر حذف نشود و در جای‌جای عرصه‌های مسئولیت‌پذیر کشور و خاصّه در ستاد دولت حضور پیدا کند؛ بخش اعظم مشکلات کشور و مردم را در چشم برهم‌زدنی رفع می‌کند.

مدیریتی آن‌سان که در سلوک شهید فخری نیز دیده می‌شود کارنامه اجرایی دقیقی دارد، مدیریت و کنترل پروژه می‌داند، عرصه اجرایی را بیشتر از تریبون و توییتر می‌شناسد و راه حل مشکلات را نیز بلد است.

و اگر در هر عرصه‌ای حضور داشته باشد؛ از آنجا که مشکلات را رفع خواهد کرد موجب کسادی بازار افراد فاقد کارنامه، گندم‌نمایان جو فروش و مدیران لب و دهانی نیز خواهد شد و این مسئله نه تنها به مذاق این افراد که البته به مذاق دشمن نیز خوش نیست.

زیرا دشمنان داخلی و خارجی ایران؛ وجود مشکلات را به مثابه شیشه عمر خود می‌دانند که اگر با نوشداروی مدیریت جهادی در فرایند رفع قرار گیرد مرگ اینان نیز فرا خواهد رسید.

بایستی بیان کرد دقیقا از همین روست که دشمن خارجی، چپ‌ها و جریانات انحرافی در ترور این سبک مدیریت و مدیران متشبّث به آن حتی حاضر به همپیالگی با یکدیگر نیز هستند!

ارسال نظرات