طرح «شهیدحاج قاسم سلیمانی» با اعزام ۱۱۰ تیم جهادی در شهرستان قروه آغاز به کار کرد

امروز و با هدف مبارزه با بیماری کرونا و در راستای بیماریابی در شهرستان قروه ۱۱۰ تیم جهادی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز به کار کردند.
کد خبر: ۹۳۰۱۸۸۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزای بسیج از کردستان، امروز و با حضور مسئولین شهرستان قروه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مبارزه با بیماری کرونا با اعزام ۱۱۰ تیم آغاز شد.

سرهنگ محمد رضا مومنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در حاشیه اجرای این طرح و در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در راستای بیماریابی و مبارزه با بیماری منحوس کرونا امروز تقسیم بندی گروه‌ها و تیم‌هایی که در داخل شهر و سفیران سلامت که در روستا‌ها حضور دارند انجام گرفت و این گروه‌ها در لبیک به این طرح امادگی لازم خود را اعلام کردند.

وی ادامه داد: امروز نیرو‌هایی که آموزش دیده اند امادگی لازم را دارند و از نیرو‌های بسیجی گرفته تا هلال احمر، بهداشت شهرستان، پزشکان، پرستاران، بهیاران و بهورزان و همه و همه در ۱۰ گروه و ۱۱۰ تیم آماده سازمان دهی در شهر هستند.

فرمانده سپاه قروه با بیان اینکه مقدمات لازم برای تیم‌های جهادی آماده شده است افزود: در این طرح از بهزیستی نیز یک گروه برای کمک آمده اند و این عزیزان در قالب تیم‌ها در شهرستان پخش می‌شوند و در راستای آگاهی بخشی به خانواده‌ها و بیماریابی، رصد و شناسایی و تیم‌های مراقبتی حمایتی و نظارتی کار خود را آغاز می‌کنند.

وی با ابراز امیدواری از اجرای این طرح گفت: امیدواریم بتوانیم با یاری خداوند در اجرای طرح شهید سلیمانی با این بیماری مبارزه کنیم و از این بیماری رهایی یابیم.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار