خبرهای داغ:
با حضور دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه صورت گرفت

افتتاح ۳۷۰ پروژه محرومیت زدایی و ۴۵۲ کارگاه اشتغالزایی در خراسان جنوبی

امروز در مراسمی با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) ۳۷۰ پروژه محرومیت زدایی و ۴۵۲ کارگاه اشتغالزایی در خراسان جنوبی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۰۲۱۹۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امروز در مراسمی با حضور سردار سید ضیاء الدین حزنی دبیر قرار گاه محرومیت زدایی سپاه، سردارعلی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) و مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی، ۳۷۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتبار ۱۷۴ میلیارد ریال و ۴۵۲ کارگاه اشتغالزایی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ذیل صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

این تعداد پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی شامل؛ احیاء و لایه روبی ۶۶ قنات، کانال و لوله گذاری انتقال آب ۲۰ مورد، استخر ذخیره آب ۲۲ مورد، تامین آب شرب و شبکه فاضلاب ۵۱ مورد، ۱۲۱ مورد خانه محروم، زیرساخت ۷ مورد کارگاه اشتغال و ۸۳ مورد مجموعه فرهنگی، ورزشی و آموزشی می‌باشد.

افتتاح سالن ورزشی شهید "محسن فخری زاده" در روستای افین
 
صبح امروز سالن ورزشی شهید "محسن فخری زاده"، در مساحتی به متراژ هزار و ۳۰۰ متر مربع با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به نمایندگی از این ۳۷۰ پروژه عمرانی در روستای افین شهرستان زیرکوه به بهره برداری رسید.

محرومیت زدایی مهم‌ترین برنامه بسیج و سپاه است

سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در این مراسم، یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج و سپاه در تمام کشور را مسئله محرومیت‌زدایی دانست و اظهار داشت: و امروز سپاه با تمام قوا در این خصوص فعالیت دارد.

وی عنوان کرد: پروژه سالن ورزشی روستای افین امروز به نمایندگی از ۳۷۰ پروژه بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان افتتاح شد.

سردار قاسمی با اشاره یه افتتاح ۷۰ خانه محروم امروز در شهرستان درمیان با همکاری بهزیستی استان، ادامه داد: از این تعداد پروژه که امروز در استان افتتاح می‌شود؛ ۲۳۲ مورد احداث پروژه، ۵۵ مورد تکمیل پروژه و ۸۳ پروژه مرمت شده است.

فرمانده سپاه انصار الرضا گفت:سهم دستگاه‌های اجرایی برای اجرای این طرح‌ها ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و کمک خیران و مردمی ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی از ادامه دار بودن نهضت کمک مومنانه خبر داد و افزود: به منظور مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا طرح حاج قاسم سلیمانی با همکاری جهادگران، دانشگاه علوم پزشکی و مردم در سراسر استان در حال اجرا است.

فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی گفت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری بزرگترین کار برای مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است؛ لذا فلسفه ما و مسئولان این است که در کنار مردم و خادم آن‌ها باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار