نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

تبلیغات اسلامی نیازمند روحیه بسیجی و تفکر جهادی است

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان با روحیه بسیجی و تفکر جهادی تلاش خود را به کار بگیرد.
کد خبر: ۹۳۰۳۷۱۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به تعبیر شبیخون فرهنگی برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری، گفت: امروزه یکی از عرصه‌های مجاهدت، جبهه فرهنگی است که بسیار گسترده، مهم و متنوع است.
امام جمعه زاهدان افزود: در ایران اسلامی علیرغم اهمیت کار‌های فرهنگی متاسفانه در عمل هیچ توجهی به آن نشده و نسبت به آن اهتمام جدی صورت نگرفته است.
آیت‌الله مصطفی محامی اظهار داشت: در عرصه‌های فرهنگی نیرو و امکانات کمی وجود دارد و متاسفانه در استان سیستان‌وبلوچستان اوضاع به مراتب سخت‌تر است و از مبلغان حمایت خاصی نمی‌شود.
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی بیان داشت: متاسفانه از همین نیرو‌های کم و امکانات ناچیز نیز بهره‌وری مناسب صورت نمی‌پذیرد و مجموعه‌های تبلیغی و فرهنگی هماهنگ عمل نمی‌کنند که این آسیب زاست و زحمات سایر مجموعه‌ها را نیز هدر می‌دهد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خاطر نشان کرد: انجام کار عمیق و اثرگذار در عرصه‌های فرهنگی دشوار است و به همین دلیل افراد به سوی کار‌های سطحی روی می‌آورند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان تصریح کرد: در سیستان‌وبلوچستان برخی تنگ نظری‌های قومی قبیله‌ای، محلی، سیاسی و جناحی باعث شده کار کمتری صورت گیرد.
وی به بیان انتظارات از مجموعه تبلیغات اسلامی پرداخت و عنوان داشت: پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب باید بتوانیم حرکتی منسجم، عمیق و فرهنگی با نگاه واسع تمدنی داشته باشیم.
آیت‌الله محامی ادامه داد: به کار بردن اصطلاح تنگه احد برای استان ما پیام‌های زیادی به همراه دارد که لزوم جدیت و حساسیت بیشتر در انجام کار‌ها از جمله آنهاست.
نماینده، ولی فقیه خواستار پشتیبانی مادی و معنوی بیشتر سازمان تبلیغات اسلامی از استان سیستان‌وبلوچستان شد و گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان با روحیه بسیجی و تفکر جهادی تلاش خود را به کار گیرد و به عنوان نهادی که دارای وظیفه ذاتی تبلیغات دینی است انسجام و هم افزایی بیشتری با سایر نهاد‌ها داشته باشد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار