خبرهای داغ:
در راستا تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با سپاه انصار الرضا(ع) مطرح شد

هم افزایی فکری نخبگان بسیجی و دانشگاهی در جهت توسعه کشور/اشتغالزایی ۱۰۰۰ نفره دانش بنیان ها در استان

تفاهم‌نامه همکاری میان پارک علم و فناوری و سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصار الرضا(ع) در راستای استفاده بهینه از امکانات سخت‌افزاری و توسعه خدمات نرم‌افزاری به جوانان و ایده‌پردازان به امضاء رسید.
کد خبر: ۹۳۰۳۹۳۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در مراسم راه‌اندازی «مرکز خلاقیت و شکوفایی پارک علم و فناوری» خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همانطور که فرهیختگان بسیجی و نخبگان علمی و دانشگاهی در دوران دفاع مقدس پرچمدار و هدایتگر آحاد مردم بودند امروز نیز می‌تواند در عرصه علم و فناوری نیز الگوی جوانان و دانشجویان باشند.

وی افزود: هم‌افزایی فکری نخبه‌های بسیجی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاهی می‌تواند تحولات عظیمی را در توسعه کشور رقم زند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حوزه پیشرفت علم و فناوری تصریح کرد: علم و فناوری کلید حل مشکلات و توسعه کشور است و استقلال و قدرتمندی کشور را نیز به ارمغان می‌آورد.

سردار قاسمی با تأکید بر مدیریت منابع انسانی، فکری و فرهنگی خراسان‌جنوبی یادآور شد: با اصلاح ساختار مدیریتی، بکارگیری نخبگان دانشگاهی و توانمندسازی نیروی انسانی متفکر می‌توان منشأ خدمات شایسته‌ای در حوزه تولید علم‌و فناوری و تبدیل فکر به محصول شد.

محمد علی ناصری رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی نیز گفت: تجمیع منابع انسانی و زیرساخت‌های فنی می‌تواند جهش تولیدات فکری نخبگان و محصولات فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان را توسعه معناداری دهد.

وی عنوان کرد: امضای تفاهم‌نامه همکاری پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی و سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصار الرضا (ع) در راستای استفاده بهینه از امکانات سخت‌افزاری و توسعه خدمات نرم‌افزاری به جوانان و ایده‌پردازان است.

ناصری افزود: تعداد ۱۷۰ شرکت در پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی ثبت شده‌اند که ۳۵ شرکت دانش‌بنیان هستند و برای قریب‌بر هزار نفر نیز به‌طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار