مستندهای دختر زاگرس و خانه شیشه ای در سپاه فتح استان رونمایی شدند

آیین رونمایی از پوستر مستندهای دختر زاگرس و خانه شیشه ای با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۴۱۹۱
|
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, آیین رونمایی از پوستر دو مستند دختر زاگرس و خانه شیشه ای که توسط گروه رسانه ای «خاتم مدیا» وابسته به موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی (خاتم) تهیه شده، امروز با حضور فرمانده سپاه فتح  و جمعی از مسئولان و اساتید حوزه روانشناسی استان در سالن اجتماعات شهید شوشتری سپاه فتح برگزار شد.

این مراسم با همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح و موسسه خاتم برگزار و  بخش هایی از مستندهای دختر زاگرس و  خانه شیشه ای  نمایش داده شد و مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفتند.

سردار خرم دل از عوامل تولید این مستند ها  که در طول یک سال گذشته با سه بار  سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد ساخت این آثار را بر عهده گرفتند تقدیر و تشکر کردند.

رئیس موسسه خاتم درخصوص این دو مستند گفت: مستند خانه شیشه ای با محوریت اعتیاد زنان در حوزه زاگرس است و مسایل مختلف حوزه زنان در این مستند ضمن آسیب شناسی به صورت علمی پژوهشی و تحلیلی مورد بررسی قرار گرفته و در پایان  راه حل های کارشناسی را ارائه می دهد تا شاهد کاهش این آسیب ها در حوزه زنان باشیم.

محمد حسین چاوشیان ابرازز داشت: در مستند دختر زاگرس نیز که یک روایتی از خودسوزی و خودباوری زنان زاگرس هست  ضمن آسیب شناسی موضوع  در پایان راهکارهایی برای کنترل و کاهش این  معضل اجتماعی ارائه می شود.

وی بیان کرد: این دو مستند که به موضوع آسیب های اجتماعی می پردازد در مدت یک سال تهیه و قرار است در آینده ای نزدیک به نمایش گذاشته شود.

گفتنی است، جواد یقموری از کارگردانان و مستندسازان برتر کشورمان کارگردان و دکتر سید محمد حسین چاوشیان نیز تهیه کننده این دو مستند می باشند.

در پایان نیز مسئولان حاضر در این آیین  پوستر این دو مستند را امضا کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار