خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا:

روحیه بسیجی مقدمه روحیه خدمتگزاری صادقانه است

فرمانده سپاه جلفا مقدمه روحیه خدمتگذاری صادقانه به نظام و مردم را داشتن روحیه بسیجی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۰۴۳۳۵
|
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا سلطان زاده در آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان بخش سیه رود جلفا با بیان اینکه اگر انقلاب را فهمیدیم با عشق و با تلاش خدمت می‌کنیم و روحیه خدمتگزاری در ما ایجاد خواهد شد اظهارکرد: اگر انقلاب را درک کردیم خودمان را خدمتگزار مردم می‌دانیم.

وی با بیان اینکه هرکسی که قداست و جایگاه انقلاب را درک نکند ممکن است به بیراهه برود، گفت: در تاریخ انقلاب داریم افرادی را داریم که انقلابی بودند اما نتوانستند مقاومت کنند و تا آخر پای انقلاب نماندند.

سلطان زاده افزود: انقلاب اسلامی فقط به مرزهای ایران خلاصه نمی‌شود این انقلاب، انقلاب جهانی است و همه کمک می کنند، انقلابی که می‌خواهد بسترساز ظهور باشد، انقلابی که می‌خواهد برای دنیا آسایش و آرامش بیاورد.

وی اضافه کرد: روحیه بسیجی تحول‌آفرین است و هر جا میدان‌داری کند، آفات ناامیدی و ترس را ریشه‌کن و نابود می‌کند و در هر عرصه‌ای به میدان آمده دشمن‌شکن و حماسه‌ساز بوده است. 

سلطان زاده ادامه داد: روحیه بسیجی استقلال و عزت این مملکت و ملت را در برابر دشمنان تضمین و تمام ترفندها و توطئه‌ها و تحریم‌ها را خنثی کرده است.

فرمانده سپاه جلفا خاطرنشان کرد: همین روحیه بسیجی است که موجب شده تا هر جا سخن از یاری به محرومان، آسیب دیدگان است، هر جا سخن از تلاش جهادی برای رسیدن به اهدافی بلند و دست نیافتنی است، هر جا صحبت از فتح سنگرهای بزرگ پیش رو است، بسیج و روحیه بسیجی یکی از اولین های آن میدان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار