پیام تبریک فرماندهی سپاه استان البرز به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

سردار مولایی فرمانده و حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در پیامی ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به همه کادر درمانی و پرستاران فداکار استان البرز تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۰۴۴۰۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه استان  البرز، متن پیام تبریک سردار مولایی فرمانده و حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار به این شرح است:

پیام تبریک فرماندهی سپاه استان البرز به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

وَیُؤْثِرُونَ عَلَی أَنْفُسِهِمْ وَلَوْ کَانَ بِهِمْ خَصَاصَةٌ (حشر/۹)
و آنها را بر خود مقدّم می‌دارند هر چند خودشان بسیار نیازمند باشند.

حضرت زینب (سلام الله علیها) که دانش، عقلانیت و عالی ترین درس های زندگی را در مکتب امیر مومنان  علی (علیه السلام) و دامان حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) آموخت و نیز سالیانی اندک از محضر نورانی جد بزرگوارشان حضرت ختمی مرتبت متنعم گردید.

حضرت زینب(سلام الله علیها) الگوی کاملی برای تمام بشریت بوده و وجود منورش نویدبخش راه سعادت و حیات طیبه در پرتوی رفتار عالمانه و عاقلانه در همه ابعاد زندگی بشری است.

پرستاری شغل دشوار و والاییست و اگر پرستاران نباشد پزشکان در درمان بیماران دستشان خالیست، سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز قدردان تلاش های پرستاران و کادر درمان در این بحران کرونا هست و پرستاران بدانند مردم استان البرز تلاش های آنان را پاس می دارند.

شهدای جبهه سلامت از مرگ نترسیدند و برای دفاع از هموطنان خود به میدان آمدند و در روزهایی که همه ما مجبور بودیم در خانه بمانیم تا آسیب نبینیم به میدان خطر شتافتند و برخی به فیض عظمای شهادت رسیدند که به وجود آنها افتخار می‌کنیم.

در پایان پنجم جمادی الاول فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به همه ی مسلمانان به ویژه پرستاران و کادر درمانی ایثارگر و زحمت کش استان البرز تبریک عرض می نماییم.

 

سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز

حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار