رییس سازمان بسیج اصناف درسفربه استان خوزستان:

کمتر از یک ماه دیگر پارچه ملت بلون را از انحصارخارج میکنیم

دکتر غلامرضا حسن پوردر بازدید از کارگاه های تولید ماسک استان خوزستان بیان کرد: انحصار پارچه ملت بلون را در روزهای آینده از انحصار خارج میکنیم.
کد خبر: ۹۳۰۴۴۵۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

به گزارش سرویس اصناف خبرگزاری بسیج ؛  دکتر حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف کشور در سفر به استان خوزستان به پیگیری مشکلات برخی صنوف از جمله اتحادیه میوه و تره بار مرکزی اهواز، بازدید از واحدهای ساخته شده و در دست تعمیر سازمان بسیج اصناف خوزستان ،دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، بازدید از کارگاه های تولید ماسک صنفی و جهادی استان خوزستان و برگزاری هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف پرداخت.

وی درحاشیه بازدید از کارگاه های تولید ماسک اظهارداشت: باتوجه به اینکه پارچه ملت بلون مانع از ورود بیش از 97 درصد آلودگی ها می شود تصمیم گرفتیم با حمایت کارگاه های صنفی تولید این پارچه را شروع کنیم و باید این خبر را به ملت شریف ایران بدهیم که تا یک ماه دیگر این پارچه را از انحصار واردات و تولید خارج می کنیم.

همچنین رییس سازمان بسیج اصناف کشوربه همراه رییس سازمان بسیج اصناف استان خوزستان وربیس شورای قشربسیج اصناف استان و مسئولین شهرستان امیدیه درمنزل شهیدمدافع حرم شهیدایوب رحیم پورحضوریافتند  و ازخانواده محترم و فرزندان این شهیدبزرگوار تجلیل کردند.

این شهید گرانقدرازکسبه محترم شهر امیدیه و در فروشگاه مرغ به کسب روزی حلال میپرداخت. وی درسال ۱۳۹۴ درسوریه به فیض شهادت نائل شد.

برای مشاهده فیلم کلیک کنید.

سفراستان خوزستان

سفر استان خوزستان

سفراستان خوزستان

سفراستان خوزستان

سفراستان خوزستان

ارسال نظرات
آخرین اخبار