خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین

قرارگاه شهید سلیمانی، پیشتاز مقابله با کرونا/فعالیت بسیجیان متخصص در قالب قرارگاه شهید سلیمانی

حبیبی گفت: این قرارگاه با بهره گیری از نیروهای بسیجی به صورت کاملا تخصصی در حال اجراست و یکی از عوامل کاهش بستری بیماران، به واسطه اجرای درست طرح شهید سلیمانی است.
کد خبر: ۹۳۰۴۶۸۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷

 

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن اشاره به اقدامات قرارگاه شهید سلیمانی در پیشگیری از بیماری کرونا بیان کرد: اقدامات قرارگاه از هر واکسن و دارویی مطمئن تر است و فعالیت این قرارگاه با سازماندهی بسیار دقیقی انجام شده و در تمام نقاط استان فعال است.

وی گفت: این قرارگاه با بهره گیری از نیروهای بسیجی به صورت کاملا تخصصی در حال اجراست و یکی از عوامل کاهش بستری بیماران، به واسطه اجرای درست طرح شهید سلیمانی است.

حبیبی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح بخش زیادی از بیماران در منزل درمان می شوند اظهار کرد: به تعداد زیادی از این بیماران کپسول اکسیژن مورد نیازشان داده شده و در کنار این مراقبت بحث انجام تست های سریع است که مبتلایان، در کمتر از نیمساعت پاسخ تست را دریافت می کنند و همین امر نقش مهمی در کنترل بیماری و نیز درمان به موقع مبتلایان دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: این قرارگاه به کمک کادر درمان آمده و بنا داریم با اجرای این طرح، طوری بیماری را کنترل نماییم که بیماران جهت درمان به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه نکنند و این در حالی است که اجرای طرح تا کنون پیامدهای بسیار مثبتی داشته اما این روند تا سفید شدن شرایط ادامه دارد.

وی با اشاره به مدت فعالیت این قرارگاه افزود: با توجه به شرایط و وضعیت کرونا، این طرح ادامه خواهد داشت و شرایط و میزان ماموریت های این قرارگاه متناسب با سطح بیماری انجام خواهد شد و با روند تولید واکسن بومی امیدواریم از سطح گسترش بیماری کاسته شود.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار