در منطقه عشایری صمصامی انجام شد؛

تجلیل از پرستاران و کادر درمان

همزمان با ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار با حضور فرمانده ناحیه و مسئول نمایندگی ناحیه و گروه جهادی شهید خدادادی از کارکنان و پرستاران در منطقه عشایری صمصامی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۰۵۱۸۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور شهردار، معتمدین محلی، فرمانده حوزه صمصامی و روحانیت مستقر در منطقه در مرکز درمانی بهداشتی صمصامی و اهدای شاخه گل از کارکنان و پرستاران منطقه تجلیل به عمل آمد.

سرهنگ ایزدی با تقدیر از کلیه کارکنان و کادر درمانی که در مناطق عشایری خدمت می کنند تاکید کرد: خدمت به این قشر شریف و غیور و زحمتکش اجری دو چندان نزد پروردگار دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کلیه مناطق عشایری تصریح کرد: مراکز بهداشتی و درمانی در این مناطق با همکاری حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج و بسیجیان تمام همت و توان خود را برای اجرای این طرح به کار بسته اند.

گفتنی است: در جلسه ای که در مرکز بهداشت و درمان صمصامی با حضور کارکنان این مرکز، فرمانده ناحیه و مسئول نمایندگی ناحیه عشایری و فرمانده حوزه صمصامی برگزار شد میزان روند اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت محله محور و برای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار