تجلیل فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه از پرستاران در دهدشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی ( ره) دهدشت، این روز را به پرستاران تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۹۳۰۵۳۶۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, به مناسبت روز پرستار و تکریم خدمات شبانه روزی مدافعین سلامت، سرهنگ سید حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه، حجت الاسلام و المسلمین باقری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه، سرگرد پاسدار احمد علی دادی مسئول حفاظت اطلاعات، دکتر سید منصور تقوی مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه و جمعی از همکاران خود در بخش‌های مختلف بیمارستان با اهداء گل این روز فرخنده را به پرستاران تبریک گفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در این بازدید گفت: پرستاری جایگاه والایی در جامعه دارد و نامگذاری ولادت باسعادت این بانوی مکرم به عنوان روز پرستار، افتخار بزرگ برای جامعه پرستاری است و بی تردید وظیفه سنگین پرستاران در تکمیل و اثربخش نمودن مسیر درمان فریضه مقدسی است.

سرهنگ سید حمزه محقق افزود: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه همکاری و هماهنگی بسیار مطلوبی با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در بخش های مختلف، به ویزه در زمینه مقابله با کرونا دارد که می توان به طرح اخیر شهید حاج قاسم سلیمانی که از اول آذر کلید خورد اشاره کرد.

دکتر ابراهیم یاری نسب سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت نیز در این بازدید گفت: اقدامات جهادی و همکاری‌های بین این دو مجموعه بسیار مطلوب است.

وی در خصوص ویژگی‌های طرح شهید سلیمانی گفت: طرح شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در در سراسر کشور در حال اجرا است.

یاری نسب گفت: در این طرح تمرکز بر پیشگیری از کرونا از طریق مراقبت، حمایت و نظارت است که کمک شایانی به مجموعه درمان می کند و ویژگی بارز این طرح بیماریابی و محدودسازی افراد مبتلاست.

در پایان این بازدید دو عدد تابلو فرش منقش قرآنی از طرف سپاه ناحیه به دکتر ابراهیم یاری نسب سرپرست و سید کمال الدین شریف مقدم مدیر داخلی بیمارستان اهداء شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار